Frithjof Posted March 14, 2009 Report Share Posted March 14, 2009 Er det helt isfritt der ute nå? Hadde tenkt en tur utover i morgen ettermiddag. Ja det er helt isfritt der ute, kun noen få isflak som driver rundt men de er ganske små. Det er veldig kaldt i vannet og det virket som om fisken vi så nesten var i dvale, men blir mer plussgrader til uka Link to comment Share on other sites More sharing options...
dilla Posted March 14, 2009 Report Share Posted March 14, 2009 torsken jeg fikk på fornebu idag ga en overraskende bra fight faktisk.. vi så en flyndre også på sandgrunna..den var så hardt i dvale at den ikke ble skremt før vi løfta den opp etter halen.da våkna den sakte,men sikkert..hehe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geeoh Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Fornebu isfritt Nydelig vær, god temperatur, null fisk.. Men det gjorde ikke så mye, våren er på vei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grunde Løvoll Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Ute en kjapp tur i går. Sandebukta: Islagt Litt lenger ut, isfritt og et par ørret som tok helt nære land Grunde Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbk01 Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 det var på tide ;D På tide at isen begynner å råtne, eller at man går igjennom isen når man har passert 80? ??? ??? Jens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle TL Posted February 20, 2023 Report Share Posted February 20, 2023 Noen som kjenner til om det er fiskbart i områdene Bygdøy og Fornebu nå? Eller har isen lagt seg slik som videre innover i Oslofjorden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted February 20, 2023 Report Share Posted February 20, 2023 Jarle TL skrev (1 time siden): Noen som kjenner til om det er fiskbart i områdene Bygdøy og Fornebu nå? Eller har isen lagt seg slik som videre innover i Oslofjorden? Det ligger is langs øyene der nå. Får håpe på varme og gjerne noen dager med mye vind, så vil det nok sprekke opp ganske raskt. Men foreløpig så er det forholdsvis tykk is. Kjører forbi på lørdagen igjen, så jeg kan prøve å huske å rapportere da. Eventuelt så får du bare spørre på nytt om jeg glemmer det 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle TL Posted February 20, 2023 Report Share Posted February 20, 2023 Takk Truls! Da får jeg ta turen lengre sørover 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts