Gå til innhold

aagaarselva


aleks

Anbefalte innlegg

hei dere nå er sesongen snart i gang ;D ok da det er jo bare februar enda :rolleyes:

jeg synes at aagaarselva som ligger i østfol skal få mere oppmerksomhet, det fortjener den......

jeg selv tok rekordlaks på 10,1 kg det er en storlaks elv som leverer med min erfaring vet jeg hva jeg snakker om ;) jeg fisker i namsen hele sesongen så jeg vet hva elvene byr på hehe ..

er det noen som vil være med på startfasen på oppnevte er det bare å si ifra gir min lille erfaring til alle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,litt avhengig av vannføring skjer det ikke så mye før i siste halvdel av Juni/starten på Juli,når det gjelder flua.Men når elva s tabiliserer seg med små flomtopper pga regn,har man flotte fluemuligheter fra en km ovenfor Sollibrua(E6)til en plass som kalles "nye Raset".Utrolig vill og vakker natur oppover,skulle tro man var et helt annet sted enn i tjukkeste Østfold!!Pga av str på elva,er den fint fiskbar med enhånds,noe ihvertfall jeg setter pris på.Alltid hyggelige folk langs elva,som ikke er redd for å dele erfaringer med tilreisende ;)Snittet er pent,str på elva å dømme.Kortsalg døgn og sesong på lett tilgjengelige Shell Solli.Skitt fiske,Pistus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...