Gå til innhold

Fluebinding i Trondheim og omegn


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

  • Svar 258
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest storfemti

Er samme hviken dag for meg, men har fotballtrening fra kl2130 på søndager. Er vel kastetrening i Husebyhallen fra kl20, så noe før det bør vel være ideelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si det er ett tiltak slik at ungdommen slipper å henge på kjøpesenter og bruke narkotika etc, sånt liker dem ;D

 

de er ganske snille og gir oss lov om å ha fester så lenge man rydder opp etter seg, men de er ganske redde for tyveri ab utstyr. noen som kanabbet to projektorer rett før jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si det er ett tiltak slik at ungdommen slipper å henge på kjøpesenter og bruke narkotika etc, sånt liker dem ;D

 

de er ganske snille og gir oss lov om å ha fester så lenge man rydder opp etter seg, men de er ganske redde for tyveri ab utstyr. noen som kanabbet to projektorer rett før jul...

 

 

blir ikke noe på skolen min, så hvis andre har forslag er dere velkommen med innspill. synd det er så kald ute ellers kunne vi hatt utebinding i godvær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si det er ett tiltak slik at ungdommen slipper å henge på kjøpesenter og bruke narkotika etc, sånt liker dem ;D

 

de er ganske snille og gir oss lov om å ha fester så lenge man rydder opp etter seg, men de er ganske redde for tyveri ab utstyr. noen som kanabbet to projektorer rett før jul...

 

 

blir ikke noe på skolen min, så hvis andre har forslag er dere velkommen med innspill. synd det er så kald ute ellers kunne vi hatt utebinding i godvær :D

 

ja det hadde gjort seg å løpe til klett ifra byen etter alle fjærene man "HADDE" liggende på pulten ute....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ("undercover") med saken... Vet ikke om jeg kan få avklart noe til førstkommende søndag, pga vinterferie. Men skal iallefall undersøke om vi kan bruke et lokale på skolen hvor jeg jobber (og nei, jeg er ikke lærer). Men også hos oss har vi nettopp hatt en kjedelig episode med et innlåsingstyveri. Derfor er administrasjonen litt på tuppa...  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle fluebindere der ute. :) Vil bare minne dere på at det er fritt fram å komme på bindekveldene til storørreten castingklubb. Vi har bindekvelder hver torsdag fra kl. 18  og noen timer utover.

 

I morgen kommer Ole Johan Sætre og holder et foredrag om Nidelva og fluer som funker til forskjellige årstider.

 

Noen spørsmål så ta kontakt. mob 90990054

 

Geir 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

×
×
  • Opprett ny...