Gå til innhold

bag for fluebinding


Are Lorentzen

Anbefalte innlegg

Stonefly har en, og jeg syns ihvertfall at den har det meste! Jeg har førsøkt meg med forskjellige "tupperware" løsninger, men ingen har gitt meg den ordenen jeg ønsker å ha.

 

Stonefly sin har seks løse nettinglommer (festes i bagen med borrelås), tube til lange fjær og halvnakker, to praktiske skrin til verktøy, kroker etc og praktisk mappe med mange lommer. God plass til hele nakker og sadler, og lommer på utsiden til pidestall, stikke og alt annet du vil dra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Du kan få kjøpe min. Denne er ubrukt. Meget fin å ha med seg på tur osv. Mange fine rom til å oppbevare bindematerialer og utstyr. Jeg får akkurat plass til bindestikka også.

Pris: 200,-

post-367-13949845284619_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Du kan få kjøpe min. Denne er ubrukt. Meget fin å ha med seg på tur osv. Mange fine rom til å oppbevare bindematerialer og utstyr. Jeg får akkurat plass til bindestikka også.

Pris: 200' date='-[/quote']

 

Denne ligner på tacklemappen til sølvkroken som koster 59,- på OBS. Funker til et lite turbindesett, men ikke så mye mere. :?

 

Henning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Den ser ut som den er like stor som en cd-mappe, men den er større. Husker ikke i farten hvor mange cm, men ca 25x25 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest AndreBrun

Hei. JW har jo noen kjempebra bindebager.

Jeg har en Ultimate fra JW Outfitters som jeg fikk tak i for noen år siden, og det er gjennomtenkt og bra kvalitet. Samme kvalitet som på Chest Packene!

 

På bildet er det en Ultimate2, som er en fornyet utgave av min:

ultimate_fly.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...