Gå til innhold

MYGG!


Gjest nicolaj brekke

Anbefalte innlegg

Nå er ganske mye mygg her :) Skal prøve å rekke en tur i løpet av uka. På tide å skrive litt i kilostråden nå ;)

 

Eg glede meg allerede til og lesa den storyen og skitt fiske :D :D

 

Blåser noe jævlig her også :'(

 

Ikkje berre blese da, men da regne KANON!! Og den stakars myggen som la godviljen til for oss flogefiskara, blir dermed SLÅTT IHJEL akuratt no :'( :'( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ganske mye mygg her :) Skal prøve å rekke en tur i løpet av uka. På tide å skrive litt i kilostråden nå ;)

 

Eg glede meg allerede til og lesa den storyen og skitt fiske :D :D

 

Blåser noe jævlig her også :'(

 

Ikkje berre blese da, men da regne KANON!! Og den stakars myggen som la godviljen til for oss flogefiskara, blir dermed SLÅTT IHJEL akuratt no :'( :'( 

Ser dårlig ut denne uka :( Blir nok ut i neste uke, isen slipper ikke helt enda :P Men bare vent, story kommer ;) (en gang)

Har vært mildt og fint en god stund nå, med fjærmygg i lufa. Vi trenger vind, masse vind et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør vestlandet også! Her er det i full gang...så kryper sikkert temperaturen oppover på sørlandet snart også! ;D

Hadde ikke tid til å fiske i dag men jeg stoppet ved ei lita kjønn og kikket litt.

Å ja da en god del mygg  :) Så ingen vak på 2-3 min jeg sto der.

Det er igang nå :) :)

Skal ta meg en tur så for jeg får sjangsen og da kommer det lystige rapporter i sør og ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tok ein ganske stor mygg i handa i dag, for og visa ein eg stod og snakka med ka da e me prøve og etterligna. Da såg sikkert ut som at eg hadde funne GULL. Og når han såg den iveren i augene mine, so berre lo han :-\ lure på korfor ???;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...