Gå til innhold

Sjøørret i Moss


Sperlin

Anbefalte innlegg

Var i Mossesundet på Fredag,kasta fra pontongen utenfor iskanten ved roklubben,så at Kambosiden var isfri fra Peterson til Felleskjøpet.Er nok fiskbart ved Brevikbukta til Laksa tenker jeg,samt Kjøvangen og hele veien til Krokstrand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra en tur med dårlig vær, og kun 2 timers fiske.

vi var ved Kulpe, og der lå det fortsatt litt is, men var mulig å fiske fra land.

 

kambo2_liten.jpg

 

Siden det ikke var lange strekket som var isfritt langs land,

dro vi til roklubben for å titte, men der var det ikke blitt noe

mindre is siden fredag tenker jeg. Bildet er fra roklubben,

 

roklubben_liten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gjorde ikke det. Trodde et sekund at jeg så det, men det var fiskekompisen min som slo snøret nedi. :)

Blir vel et nytt forsøk til helga. Bor i Indre Østfold, så det blir litt langt å kjøre på hverdagene. Hvis du er fra Moss så hadde det vært fint å få høre når det blir isfritt ved land  ;) Sperlin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo ,Årefjorden ,både øst og vest er isfritt.Var ute forrige fredag og kasta et par timer uten å få noe.Det ligger i Rygge ,men er jo ikke langt unna Moss.Prøvd der?Eller rundt Danmarksøya iLarkollen ,isfritt der også .Bra steder iallefall.Renere vann og sjøbunn enn i Mossesundet.Skal prøve meg en tur i morra kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Årefjorden for ca en 5/6 uker siden,fiska meg utover på venstre side,nada..Men fint sted,sto en del fluedengere innerst ved utløpet av bekken i fjor,så jeg.Har vært ute på odden flere ganger tidligere,men dårlig res.Rapporter er kjærkommen lesning:::flere av de hadde vært gull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,3 grader ved Foten i Fredrikstad. Utrolig dødt der også. Dette var sjelden kost "før i tiden" da jeg fisket mye sjøørret. Hadde vært krise for statistikken.

 

Det verste er at jeg har blitt så utrolig utolmodig i forhold til det jeg var før. Føles som tiden i NZ har ødelagt sjøørretfisket litt. Virker meningsløst å stå og "stange" i timesvis :-\.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...