Gå til innhold

Gjeddesesongen 2009


Robban

Anbefalte innlegg

  • Svar 350
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Det er bare å ta av seg hatten Roy og Robert, det er bare 2 mann jeg vet om som "gutser" like mye på gjedda som dere to. Tror dere kjenner dem....... ;) Rett å slett rått!! Det er så sinnsykt fortjent at det er dere som treffer, IKKE tilfeldig!

 

Kai

 

Ja det var kanskje fortjent :) Brukt noen timer nedi det gjørmehølet der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvor skal jeg begynne.

 

Jo her, Ave Maria, Jesus Christ Super Star, god damned motherf........ shit christ allmighty. For en dag, VIVA NEPAL.

 

 

Ha ha, tøffeste innlegget denne uka!  ;D Her snakker vi entusiasme og det er kult.  :) Gratulerer så mye igjen gutter!

Tror vi kroner dere til gjeddekongene i 2009. Fy f... for noen gjedder dere har tatt  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den litt tvilsomme tittelen "Nitelvas konger" er absoulutt på sin plass,  ;D

 

Lord Mudwalker og Sir Pikealot har et par hviledager nå. Men kommer sterkt tilbake til helgen.  ;D ;D

 

Ingen som har vært ute i dag? Har jo vært strålende vær :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Jeg og en  kompis skal ut og fiske til helgen,men vi har(hadde) ikke bestemt oss om vi skal prøve SØ eller gjedde.Etter denne lesinga har JEG bestemt at VI skal prøve oss på gjedda gitt!!Helt råe bilder og fortellinger!!Takk gutter :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Jeg og en  kompis skal ut og fiske til helgen,men vi har(hadde) ikke bestemt oss om vi skal prøve SØ eller gjedde.Etter denne lesinga har JEG bestemt at VI skal prøve oss på gjedda gitt!!Helt råe bilder og fortellinger!!Takk gutter :D.

Jaså, så det har du bestemt 8).

Det er helt greit det ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Jeg og en  kompis skal ut og fiske til helgen,men vi har(hadde) ikke bestemt oss om vi skal prøve SØ eller gjedde.Etter denne lesinga har JEG bestemt at VI skal prøve oss på gjedda gitt!!Helt råe bilder og fortellinger!!Takk gutter :D.

Jaså, så det har du bestemt 8).

Det er helt greit det ;D ;D ;D

Eh,der var du ja!!flotters 8).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..snart får unge være unge... blir så jævlig fiskesugen nå! hmm... sjekke værmeldinga....

 

Du kan bare fortsette med bleieskifte Kim, nå er det tomt. :D Var ute en liten tur idag, 4 stk små var alt som skjedde, men den igjen, i morra er ny dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire små er bedre enn ingen! :) Robban, hvordan ser vannet ut etter varmen som har vært? Skal en tur ned i mårra, men regner med at sikten er rimelig redusert i forhold til hælja og uka som var..

 

 

Olav

 

Nei det er meget bra sikt nå(til Nitelva å være), mye pga at det har vært vindstille de siste dagene. Vannet har faktisk gått ned 10 cm siden tirsdag.

Hvis det blåser i morra så vil vannet fort bli møkkete pga bølgene som slår inn mot mudderland, det som skjedde tirsdag.

Vær forberedt på mange slukfiskere, de flokker til elva på lør og søn, ikke at det er negativt ment, men det såpass lite opent vann nå at det kan bli trangt om plassen. :)

Var foresten en fantastisk dag idag, elva lå stille som et skogstjern, selv der nede er det vakkert, og det sier jo litt ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si det er dårlg gjort å ikke poste din vanlige 10 kilos. Prøver du å holde ting hemmelig nå ;):D

 

Ja, fant akkurat ut at folk på denne siden er villige til å trosse det som trosses kan og stormer ned det til gjørmehelvete, alle gjeddene i Nitelva står jo akkurat der nå. No doubt ;D

 

Sender deg en DVD med bilder fra i dag jeg Ruffen, ble så mange at det blir litt for stort på pm ;);D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si det er dårlg gjort å ikke poste din vanlige 10 kilos. Prøver du å holde ting hemmelig nå ;):D

 

Ja, fant akkurat ut at folk på denne siden er villige til å trosse det som trosses kan og stormer ned det til gjørmehelvete, alle gjeddene i Nitelva står jo akkurat der nå. No doubt ;D

 

Sender deg en DVD med bilder fra i dag jeg Ruffen, ble så mange at det blir litt for stort på pm ;);D

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire små er bedre enn ingen! :) Robban, hvordan ser vannet ut etter varmen som har vært? Skal en tur ned i mårra, men regner med at sikten er rimelig redusert i forhold til hælja og uka som var..

 

 

Olav

 

Nei det er meget bra sikt nå(til Nitelva å være), mye pga at det har vært vindstille de siste dagene. Vannet har faktisk gått ned 10 cm siden tirsdag.

Hvis det blåser i morra så vil vannet fort bli møkkete pga bølgene som slår inn mot mudderland, det som skjedde tirsdag.

Vær forberedt på mange slukfiskere, de flokker til elva på lør og søn, ikke at det er negativt ment, men det såpass lite opent vann nå at det kan bli trangt om plassen. :)

Var foresten en fantastisk dag idag, elva lå stille som et skogstjern, selv der nede er det vakkert, og det sier jo litt ;D

 

Dissa forpu... slukfiskera! neida..  ;) Men ja, mye folk langs elva nå as. Godt at vannet har litt sikt, så man slepper å treffe gjedda i øyet for å framprovosere reaksjon.. :D Er spådd skikkelig gullvær til i mårra forresten.. Vurderer området Årnestangen, men er elva GiN-klar så blir det nok den.. ;) Skitt fiske!

 

Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune:

Det kan jeg si med sikkerhet at det er gjort! Har ikke vært der sjøl enda, men det pleier å være det første stedet jeg drar ut til etter at isen har gått.. Der nede går den tidlig! :) Pleier også å være priviligert med klarere vann, noe som skyldes Norges lengste elv.. Vi får se i mårra hva det blir til, tur og gjedde skal det iaf bli! :D

 

Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindknuten

Har nok ikke snittstørrelsen til Nitelva på våre breddegrader, selv om vi vanligvis har antallet.

Nå er det i alle fall i gang, selv om det er tregt enda.

Forsøkte litt forskjellig uten å bli så mye klokere.

Krabaten under tok på den flua jeg startet med etter tre flueskift og omtrent 60 kast over standplassen.

 

[attachimg=1]

 

 

post-0-13949862882729_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindknuten: Gratulerer med årets første, deilig å kjenne fisk på stanga igjen tenker jeg!  :D

 

Blei en liten tur ned til elva i dag også, nydelig vær og fisken var til tider i bettet! (Det gjelder å skifte farge på flue med jevne mellomrom, trur jeg) De aller største holdt god avstand fra flua mi i dag, men noen små blei det hvertfall.. Åtte stk til sammen på to mann. :)

 

Legger ved et par bilder av crappy mobilkamera"kvalitet".

 

 

[attachimg=1]

 

[attachimg=2]

 

[attachimg=4]

 

 

Olav

post-1295-13949862886626_thumb.jpg

post-1295-13949862887048_thumb.jpg

post-1295-13949862887537_thumb.jpg

post-1295-13949862888198_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...