Gå til innhold

Sjøørretfiske rundt Levanger!


Snekkern

Anbefalte innlegg

Hei,

Er en Oslokar som er samboer med en Levangerbudeie her i Oslo og

jeg lurer på om det er noen som har noen tips til meg ang. sjøørretplasser rundt Levanger et sted?? Har vært på Flåa/Kjelberghåmmåren og hørt at det skal være bra utpå Nordskaget?? Noen som vil hjelpe meg med dette, etter som at jeg skal til Levanger nå i Påska.

Legger ved et skrytebilde av SØ jeg tok på søndag:

 

Bilde012ny.JPG

 

Litt slank, men 1900g og 62cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levanger ja, det er byen sin det ;) Har bodd her i 30 år nå så jeg vet om noen plasser ja, men jeg har ikke hørt om plassene du nevner merkelig nokk ???:)

 

Men du har jo skånestangen på nordsiden av levanger, som er en kjent bra sjøørretplass. Ellers så kan du jo prøve deg i sundet bak molon, i eidsbotten. Der er det mulig å få fisk, skal ikke se bort i fra børstemark om solen varmer litt. Ellers så er det vel bare å prøve seg litt fra, men du har noe å begynne med i allefall.

 

Du får ha lykke til, så kanskje vi treffes i strankanten i påsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levanger ja, det er byen sin det ;) Har bodd her i 30 år nå så jeg vet om noen plasser ja, men jeg har ikke hørt om plassene du nevner merkelig nokk ???:)

 

Men du har jo skånestangen på nordsiden av levanger, som er en kjent bra sjøørretplass. Ellers så kan du jo prøve deg i sundet bak molon, i eidsbotten. Der er det mulig å få fisk, skal ikke se bort i fra børstemark om solen varmer litt. Ellers så er det vel bare å prøve seg litt fra, men du har noe å begynne med i allefall.

 

Du får ha lykke til, så kanskje vi treffes i strankanten i påsken :)

 

 

Heia, takk for svar :) Levanger er byen sin ja..hehe!!

Ja skånestangen er det jo selvfølgelig jeg mener jeg hadde vært. Så bare på kartet på gulesider uten å zoome inn skikkelig og da stod det Flåa/Kjelberghåmmåren, men så zooma jeg litt bedre ja, å da stod det skånestangen ja :) Ja dit kommer jeg nok til å dra for å prøve trønderørreten ;) Var der i Jula, men da ble det ingen ting. Prøvde ikke så lenge da, men traff på en laksefisker fra alta der som var ute på spasertur, og han pekte over til andre siden og sa det var bra borte på sørskaget når jeg zoomer litt nærmere..hehe, så dit kommer jeg nok til å dra en av dagene. Drar oppover på mandag, så du ser meg nok ute allerede på tirsdag om det ikke er ALT for dårlig vær.. Børstemarken har begynnt å sverme her nede. SØ jeg fikk hadde kjeften fult av dem ;D Ja, kanskje vi treffes i strandkanten i påsken ja. Hadde vært hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fra Alta pekte mest sansynlig på Trones. Kalles vel for blåberget eller noe i den duren?!.. jeg har aldri vært der da skånes er sjef 8) Ble 3 ørreter idag! Hvis temperaturen holder seg kan jeg garantere bra fiske i påsken!! Enda bedre blir det om det blir finvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...