Gå til innhold

oslofjorden


vake

Anbefalte innlegg

Fine bilder!

Ser på knekken i knæra og pukkelen at det er Knut S. som står på brygga på nederste bilde 

Takker 8) Stod folk å fiska på de fleste holmer og odder bortover til Rolfstangen

Det var meg ja. Pukkelen har jeg jobbet lenge med, blitt stolt av den nå. Knekken i knærne kommer kun av at jeg var pissatrengt, og var ikke direkte tilsiktet.

Joachim, Neste gang må du hilse på.

Mvh.

Hunchback Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tirsdag kl 0900 bar turen utover til sydøst Tjøme. Det var 7 ms fra sydvest og temp i vannet 4 grader. Det ble benyttet blå/hvit streamer krok 6. Fisket på ca 5 m og på andre kastet så banket det på en skikkelig rugg på hos min fiskekammerat. 2 kg, sølvblank og full av grønn børstemark pluss 5 småsild. Etter en langt periode med stadige nedturer så er optimismen og forventingene om et godt vårfiske på plass. Men uansett så er det så herlig å være der ute i frisk luft sammen med en god fiskekammerat hvor praten går over en kopp med herlig varm Friele kaffe. Skitt fiske folkens.

Vedlagte miniatyrbilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 kg, sølvblank og full av grønn børstemark pluss 5 småsild.

Gratulerer! Børstemarken er Neris som er aktiv på bunnen på disse tider. Merk deg plassen. Det er sikker flere fine som kommer innom!

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...