Gå til innhold

oslofjorden


vake

Anbefalte innlegg

Gikk litt fort i svingene med lesinga der.. Trodde du hadde fått fruen LENGER bort en andre siden av fjorden. Spennende med nye områder uansett, skitt fiske! Gi en lyd på pm hvis du/dere skulle havne nordover. Når søringer gjester nordens paris så stiller jeg med både bil og telt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på halden idag jeg også frode. Bare litt etter deg, men var på fornebu før det, landa en pen blank sø på ca 1.2 ;)

Var det noe overflateaktivitet ut mot kvelden? Har sett lite fisk i overflaten den siste tiden - stort sett fått fisk på synk3...

Ikke noe aktivitet, kjedelig. Men fikk en flott havabbor idag lenger ut på snarøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på halden idag jeg også frode. Bare litt etter deg, men var på fornebu før det, landa en pen blank sø på ca 1.2 ;)

Var det noe overflateaktivitet ut mot kvelden? Har sett lite fisk i overflaten den siste tiden - stort sett fått fisk på synk3...

Ikke noe aktivitet, kjedelig. Men fikk en flott havabbor idag lenger ut på snarøya.

Nice one!  8) Grattis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Folkens,

Frode reg.nr på den er V3HS, Vestfold 3 Holmestrand. Den hentet opp garn idag mens jeg var ute. Jeg varsla havnepolitiet, som opplyste meg om de ikke gjør noe ulovlig. Vi diskuterte hvorvidt det var særdeles toskete å garnfiske så nære land på denne årstiden, og det var politimannen fullstendig enig i. Vi kan ikke gjøre annet enn å se på de :(:(

Grattis med fangst thh! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var du å fisket Scurius?

Var selv en tur ute i Falkenstensbukta igår. Fikk 5 stk på henholdvis;1,5-1,3 og de siste på ca 4-500gr.

Alle tok på dubbingreka mi :D

Det var en flott fangst, fikk aldri sving på sjøørretfisket den gangen jeg bodde i Horten.

Fisket i Asker, prøvde også reke, men det var en halvstor pattegris. Får prøve noen mindre reker hvis det blir tur i kveld.

Kan du poste et bilde av dubbingreka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Vi klager vel ikke på yrkesfiskerne. Gjør vi vel????"

Friluftsfjorden!!

Hehe, fortsett med den utmerkede jobben du gjør. Ser du stadig gjør fremskritt. En dag i fremtiden trenger vi kanskje ikke irritere oss over garnfiskere ved Geitholmen.

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bassen fra idag morges. Det er et eller annet svært galt med den halen. Noe feil i ryggraden nesten helt innerst ved finna, så den fikk ikke sparket ordentlig fra virket det som. Var morro lell. sø på 1.3 igår og ha på 1.7ca idag. 2 deilige dager, de satt langt inne :D

IMAG0056.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en tur i dag, startet i mørten kl. 03.00 i håp om å finne noe jagende fisk inne på grunnt vann. Helt blikk stille i hele fjorden men så og si null overflateaktivitet.

Fisket frem til 08 uten å ha hatt kontakt med en eneste fisk... Så 2-3 fisk oppe det var alt.  Hadde planer om å dra ut av indrefjord i dag, men planer i heimen gjorde at det ble Snarøya igjen. satser på ny plass og ny frisk i morgen tidlig  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...