Gå til innhold

fluefisketreff i Barduelva.....2010??


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 562
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Terje.......du har vært lengre nord??? dette var skremmende ??? ??? ???;D ;D ;D

 

Nope, det har jeg ikke.

Men til neste år ser det ut som om jeg kommer meg lenger nordover :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så godt som selvskreven her, men det hadde jo vært fint om det var vann i elva når man først skulle besøke den, da  :-\

Har sett og hørt endel skrekkhistorier herfra når det gjelder dette.

Hadde forsåvidt vært genialt å fått til dette i ferien  :D

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terje.......du har vært lengre nord??? dette var skremmende ??? ??? ???;D ;D ;D

 

Nope, det har jeg ikke.

Men til neste år ser det ut som om jeg kommer meg lenger nordover :D

 

Terje!

 

Du skal se, Terje, at når du har vært her nordpå kommer du til å omtale Renaelva som den elva du pleide å fiske i når du var liten  ;)

 

Det finnes røyer på 5 kg+ som tar tørt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Terje.......du har vært lengre nord??? dette var skremmende ??? ??? ???;D ;D ;D

 

Nope, det har jeg ikke.

Men til neste år ser det ut som om jeg kommer meg lenger nordover :D

 

Terje!

 

Du skal se, Terje, at når du har vært her nordpå kommer du til å omtale Renaelva som den elva du pleide å fiske i når du var liten  ;)

 

Vel, vi får vel se på den saken Lars :D..... men jeg skal ikke legge skjul på at Barduelva og elver lenger nord har frista meg i laaang tid.

Det eneste jeg er skeptisk til er som den andre Lars sier over her, hva med vannstand i Barduelva.

Jeg virkelig hater jojo vannføring, og blir fort psyka ut av det :)

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Du drar ikke på bomtur i det området uansett :-)

De andre flotte elvene i nærheten er ikke regulerte, og er nesten uten unntak gode fiskeelver!

 

Høres bra ut Lars, da blir det vel å reise nordover neste sommer :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du drar ikke på bomtur i det området uansett :-)

De andre flotte elvene i nærheten er ikke regulerte, og er nesten uten unntak gode fiskeelver!

Tviler ikke  :D

Selv vil jeg gjerne passe på å besøke flere steder, når jeg først er der oppe.

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

terje....faren for bomtur er der uansett.....dersom du er redd for bomtur må du slutte med denne fiskinga......2.gang til new zealand for meg var preget av en sammenhengende flom.......har hatt totaltørke i montana.....vi driver utendørssyssel.... ??? ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Barduelva stor (ved normal vannstand)? Er det en sånn elv med flytende farkoster slik som Rena? Jeg synes sistnevnte er en flott fiskeelv, spesielt om høsten pga jevne klekkinger av døgnfluer og vårfluer, men størrelsesmessig er den litt i overkant. Jeg liker aller best elver hvor det er mulig å nå den andre bredden fra land eller evt utvadet. Det gir så mange morsomme fiskesituasjoner, og så kan man gå lange strekker på en side og fiske hele elven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

barduelva er en forholdsvis stor elv, særlig på nedre strekkene der de svære gutta står, fint å kunne flyte i noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom et slikt treff kommer i "ferietiden" er det absolutt interessant. Selv om jeg årevis har fisket i nabodistriktene, har det bare blitt med planene når det gjelder Barduelva.  Og som det blir sagt, funker ikke elva, er det mange alternativer.

Morten

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg kommer til å kontakte Thomas Halvorsen......det er litt for ferskt ennå til å ha hele løpet klart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...