Gå til innhold

Hva med en ny runde.


Gjest Kalle

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ok, da er vi følgende:

 

Kalle, Rune, ØrjanK, fishy, Blowfish, Hockeysveisen2, espen gunner, fear no fish og Rønsingen. Det vil si 8 fluer å binde.

 

Bidragene så langt:

 

Kalle: Eggleggende vårflue m/polyvinge.

Rune: Parachute Elkhair.

ØrjanK: Arnes Caddis

Fishy:

Blowfish:

Hockeysveisen2: Elk hair variant

Espen Gunner: F-flua

Fear no fish: Terminator variant krok 14.

Rønsingen: Frittlevende vårfluelarve (edwards).

 

Jeg binder en av mine favoritter: Krok 12, Lys elk vinge, grønn kropp og grizzly fallskjermhackle. Ei flue jeg har lurt maaange fisk på :D

 

Fishy og Blowfish! Whats up?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må dessverre også melde pass. Får skylde på dårlig planlegging! En kombinasjon av at jeg ikke har bundet særlig vårfluer før samt at familien står på flyttefot, gjør at jeg nok ikke kan sette meg til stikka før etter påske en gang. Beklager!

 

RuneW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, da blei det fort mindre fluer å binde.

Vi er 7 personer, dvs 6 fluer å binde.

 

Skal vi si at fristen for å binde og sende fluene til meg er mandag om en uke?

Mandag 21.03.

 

Husk å legge ved en ferdig frankert konvolutt med ditt navn og adresse på.

Jeg tar bilder og smeller fluene ut like etter mottakelsen.

 

Har dere bilder fra fisketurer med flua eller erfaringer så mottas de med takk.

Bilder på papir er bare å legge ved fluene, jeg skanner og sender de i retur sammen med fluer.. Har dere digitale bilder, bruk mail.

 

Vær nøye med å skrive ned materialer og type krok.

 

Min adresse:

 

Rune André Stokkebekk

Friheten 8

1940 Bjørkelangen

 

Spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh, må desverre trekke meg da :oops: :oops: grunnet NNM som tar resten av uka, og at vi blir å dra på hytta resten av påska. får dermed ikke sendt fluene før eventuelt like etter påska. hvis jeg ikke da får lov å sende dem litt seinere? kommer ned fra hytta rundt 30/1 april, da kan dem gå i posten direkte. binder opp fluer i påska så får jeg se hva dere har svart når jeg kommer ned fra fjellet. kan jo eventuelt sende meg en melding rune, 98680225.

GO påske :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Jeg glemte å legge ved en frankert konvolutt Rune. Jeg legger ved 2 stk neste runde. Som jeg håper blir myggklekkere/pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det ramlet inn fluer fra de fleste her: Nicco, Kalle, Rønsingen, Fear no fish, Hockey og espen. Det var vel alle det #-o Jeg håper ikke at det haster så fryktelig folkens. Jeg tviler at jeg får sendt de før jeg stikker på hytta på tirs/ons, men jeg skal prøve. Jeg må bare få tatt bilder og bundet litt fluer først :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mine postet. sendte av gårde 7 stk i tillfelle det trengs en ekstra til ørjanK. håper dere blir fornøyd. Glemte å sende med binde beskrivelse men det går vel greit å sende via pm til deg Rune?
Heisann! Send meg en Pm på dette eller mail. Legg gjerne ved litt snadder om flua og evt. bilder hvis du har.

 

Fikk bindt fluer i går og nå tar jeg bilder :-)

 

Skal sende de på mand/tirs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...