Gå til innhold

Skukkedals renna


Magnus Bakken

Anbefalte innlegg

  • Svar 181
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Rævsjøen i Flensmarka har jeg massiv tillitt til:)

 

Børtervann ligger i østmarka, godt mulig han mente det?

.. selv om jeg trodde 'bartevann' var synonymt med "tilfeldig trøndersk vann".

 

Besøkte rypetjern i vår, når jeg var i Oslo uansett... Koselig lite jøsshøl det og.

Jeg fikk inntrykk av at veldig mange av vannene i nordmarka var ganske jevnt befolka med fisk, tror såsnart noen lager en hipp fiskefilm fra et av vanna, så overbefolkes det av idioter som tror gresset er så vannvittig mye grønnere.. Så handler det egentlig om å treffe på de riktige klekkingene, og ha en bredere forståelse for hva man driver med.

 

Nei, enig i at halve moroa ligger i å utforske nye områder... krever litt tid hvis man skal finne ut når de forskjellige insektene velger å leve livene sine.

Men det kan jo absolutt være vel verdt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om han leser denne tråden no eg... og sitter å småler for seg selv  :rolleyes:

 

Kanskje han er ute og fisker  :P

 

Tviler.. kona holder ham hjemme.. Om han er heldig får han ein dagstur i oslofjorden :D

 

Var vel noe han kalte for bartevann også husker jeg rett. Det MÅ bare ligge i trøndelag ;D

 

;D ;D ;D

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D

LETTIS!!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævsjøen i Flensmarka har jeg massiv tillitt til:)

 

Børtervann ligger i østmarka, godt mulig han mente det?

.. selv om jeg trodde 'bartevann' var synonymt med "tilfeldig trøndersk vann".

 

Besøkte rypetjern i vår, når jeg var i Oslo uansett... Koselig lite jøsshøl det og.

Jeg fikk inntrykk av at veldig mange av vannene i nordmarka var ganske jevnt befolka med fisk, tror såsnart noen lager en hipp fiskefilm fra et av vanna, så overbefolkes det av idioter som tror gresset er så vannvittig mye grønnere.. Så handler det egentlig om å treffe på de riktige klekkingene, og ha en bredere forståelse for hva man driver med.

 

Nei, enig i at halve moroa ligger i å utforske nye områder... krever litt tid hvis man skal finne ut når de forskjellige insektene velger å leve livene sine.

Men det kan jo absolutt være vel verdt det:)

 

For de som vet hvor Rævsjøen ligger så er det snart teppeklekkinger og vakfest på gang!  Bare så jævlig synd med den kid'n som er på vei...!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For de som vet hvor Rævsjøen ligger så er det snart teppeklekkinger og vakfest på gang!  Bare så jævlig synd med den kid'n som er på vei...!

 

 

Og 50 telt , og litt flere kajakker som helst vil padle over fluesnøret ditt.

Var triveligere der på 90 tallet, betraktelig større fisk også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger penger og selger informasjonen til høystbydende. Vinneren får GPS data samt fluetips  ;D.

Minimumsbud er kr. 400,-

 

Høyeste bud hittil er 850,- kroner. Avslutter budrunden lørdag klokken 2100.

 

Da sier jeg det sånn at alle som vil ha info om denne elven sender meg PM, så tar jeg 500,- for alle som vil vite hvor dette sted ligger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg dette har sklidd ut litt, litt lite penger nå så hvis du har lyst så glemmer vi alternativene ovenfor og sender meg pm. Denne ble tatt på tørt (mus) , litt stripende , men alikavel ;)

Elva heter Rævsprekken og befinner seg ikke så lang unna den som sender penger, minstebud på ca 10 laken :D

 

 

[attachimg=1]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg dette har sklidd ut litt, litt lite penger nå så hvis du har lyst så glemmer vi alternativene ovenfor og sender meg pm. Denne ble tatt på tørt (mus) , litt stripende , men alikavel ;)

Elva heter Rævsprekken og befinner seg ikke så lang unna den som sender penger, minstebud på ca 10 laken :D

 

 

[attachimg=1]

 

FY F... for ett monster av en brunørret  :o :o :o

 

Gratulerer ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg dette har sklidd ut litt, litt lite penger nå så hvis du har lyst så glemmer vi alternativene ovenfor og sender meg pm. Denne ble tatt på tørt (mus) , litt stripende , men alikavel ;)

Elva heter Rævsprekken og befinner seg ikke så lang unna den som sender penger, minstebud på ca 10 laken :D

 

 

[attachimg=1]

Hmmm . . . Ut i fra måten elva renner på vil jeg tro dette bildet er fra Skrævsylta, hvor man sjelden får ørret mindre enn den der  :-X

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...