Gå til innhold

Tørrfluering


Rosinkongen

Anbefalte innlegg

hoeres bra ut det, Vetle :D naa blir d gjerne littnmange folk, men tror jeg fremdeles satser to forskjellige fluer. Ps skriver fra ipoden, saa jeg haaper dere kan tilgi skrivefeilene mine :-*

Da kommer du med 16 fluer og jeg og...

Og ja vi- værtfall æ kan "tilgi din skrivefæil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Du binder 8 like fluer. Deretter  sender du en flue til hver person som har meldt seg på ringen.. PS: Jeg sender ut adresser når alle plassene er fylt.. Kommer jo ann på om du er med..

 

7 fluer, binder ikke til seg sjøl vettu ;)

Men du, vi sender med et frimerke, alt annet blir bare tullball ;)

Wooooops, tenkte ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skreiv det for å få med folk  :rolleyes:

 

Har aldri vært med i en fluering før, så det blir spennende å se hva som kommer i posten  ;D ;D ;D

 

Men Fettf!nna. Gjør vi det slik da: Alle sender fluene sine til deg, pluss ett frimerke så det ikke koster deg noe å sende tilbake??

Det har allerede blitt bestemt at det er sånn det skal bli gjort :rolleyes:

Vi tar å gjør det på denne måten her:

Send en oppskrift og alle de 8 fluene dine til meg (husk å legge et extra frimerke i konvolutten). Jeg fordeler dem deretter og sender 5-6 (kommer ann på hvor mange vi blir)forskjellige fluer til de som har meldt seg på..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skreiv det for å få med folk  :rolleyes:

 

Har aldri vært med i en fluering før, så det blir spennende å se hva som kommer i posten  ;D ;D ;D

 

Men Fettf!nna. Gjør vi det slik da: Alle sender fluene sine til deg, pluss ett frimerke så det ikke koster deg noe å sende tilbake??

 

Jeg mottar fluene fra dere. Jeg legger en av hver flue oppi hver av konvoluttene og setter frimerket på. Og sender det ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skreiv det for å få med folk  :rolleyes:

 

Har aldri vært med i en fluering før, så det blir spennende å se hva som kommer i posten  ;D ;D ;D

 

Men Fettf!nna. Gjør vi det slik da: Alle sender fluene sine til deg, pluss ett frimerke så det ikke koster deg noe å sende tilbake??

 

Jeg mottar fluene fra dere. Jeg legger en av hver flue oppi hver av konvoluttene og setter frimerket på. Og sender det ut igjen.

 

Da sier vi det [move] ;D ;D ;D ;D ;D ;D[/move]

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...