Gå til innhold

Skal til Stjørdal !


Øystein J.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg med fam. har tenkt å besøke familie i Stjørdal i løpet av juli, og jeg ønsker å fiske litt på turen selvfølgelig. Så hvis noen kunne komme med konkrete tips til steder det går an å prøve seg, ville jeg ha blitt overlykkelig. ;D Jeg er kun interressert i ørret fiske, og kommer nok ikke til å ha mer enn en dag å gjøre det på, så generelle tips som Nea blir litt lite informativt. Har liksom ikke tid til å gå kilometervis på vandring denne gangen. Ta gjerne kontakt på pm! Håper noen kan hjelpe, i så fall; på forhånd takk

Mvh Øystein J. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Du har jo Forra om du skal fiske i elv og Hestsjøen om du skal fiske i vann. Forra fisker du ovenfor Sagfossen. Ellers har du Almovatnet om det ikke er nedtappet, med flere vann rundt som kan være verdt et forsøk

 

Hestsjøen går det tursti rundt, så det er enkelt å komme dit. Fisken er fra 0.2 til rundt kiloen etter hva jeg har hørt, men jeg er usikker på bakslengen der. Har bare vært på sørspissen av vannet, men der var det plass til baksleng om du er litt forsiktig :)

 

Skitt fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...