Gå til innhold

En glad laksefisker


Oddbjørn

Anbefalte innlegg

Hadde med Snorre på tur til Kvina i dag. Og gjett om en som ble glad for å få sin første laks. 1,1 kg på enhåndsfluestang er en artig fisk.

 

[attachimg=1]

 

Men når først den første er på land så skader det jo ikke å ta en til. En laks på 4,3 kg på enhånds og i en flomstor elv er tøft selv for erfarne laksefiskere. Men Snorre klarte jobben fint og fikk laksen greit inntil land, selv om laksen kjempet imot så godt den kunne.

 

[attachimg=2]

 

[attachimg=3]

post-155-13949866984428_thumb.jpg

post-155-13949866984795_thumb.jpg

post-155-13949866985305_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Se der ja, Snorre :D..... ser ut som tilslagsproblemene er over :D...så da kan du vel fjerne "Lucky Luke" stempelet ;D

...... hvis det da ikke er litt forskjell på tilslag på Laks vs tilslag på vakende ørret ;D

 

Et stort grattis fra meg :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, Snorre :D..... ser ut som tilslagsproblemene er over :D...så da kan du vel fjerne "Lucky Luke" stempelet ;D

...... hvis det da ikke er litt forskjell på tilslag på Laks vs tilslag på vakende ørret ;D

 

Terje!

Hehe, den første kroka seg sjøl, og den andre var jeg heldig med ;D ;D

Grattis, det er fiskeglede på høyt nivå. Ser utrolig gøy ut! :)

Det var utrolig gøy også! ikke noe å si på størrelsen på gliset mitt hvertfall! ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflotte fisker Snorre og gratulerer så mye. Nå mangler bare en gjeddepurke så er du en komplett fluefisker  ;);D

Hehe ;D

Gratulerer så mye snorre :D

 

Vil tro det var litt av en opplevelse og ta så stor fisk på enhånds :o

 

 

Det var litt av en opplevelse skal jeg si deg :D Holdt på å le meg i hjel men jeg kjørte den ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflotte fisker Snorre og gratulerer så mye. Nå mangler bare en gjeddepurke så er du en komplett fluefisker  ;);D

Hehe ;D

Gratulerer så mye snorre :D

 

Vil tro det var litt av en opplevelse og ta så stor fisk på enhånds :o

 

 

Det var litt av en opplevelse skal jeg si deg :D Holdt på å le meg i hjel men jeg kjørte den ;D

 

Det vil jeg tro :)

 

Neste gang går du for laks på tørt?  :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflotte fisker Snorre og gratulerer så mye. Nå mangler bare en gjeddepurke så er du en komplett fluefisker  ;);D

Hehe ;D

Gratulerer så mye snorre :D

 

Vil tro det var litt av en opplevelse og ta så stor fisk på enhånds :o

 

 

Det var litt av en opplevelse skal jeg si deg :D Holdt på å le meg i hjel men jeg kjørte den ;D

 

Det vil jeg tro :)

 

Neste gang går du for laks på tørt?  :) hehe

Jada, hvis du spandere flybilletten til finnmarksvidda ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...