Gå til innhold

Flueringen 2009


Magnus Bakken

Anbefalte innlegg

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg har fått 6 brev. Noe som tyder på at en pakke mangler... Hvis jeg ikke tar feil, er det dine fluer som mangler Lasse, og hvis du har sendt de, og de ikke er kommet fram, er det skikkelig leit  :-\

SKal se over fluene straksens jeg kommer hjem, og se hvilke som ikke er kommt fram,

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse og Snorre. Hvem av dere har bunnet "nobody gul CDC døgnflue" og en klinkenhammer variant med gul kropp med påfuglher i  thorax og lysebrunt hackle og hvit "vinge"   ??? ???

 

 

MB

 

 

jeg har bundet en nobody cdc sulphuera med cdc split ving... flue nummer to er en  sulphuera klekker.

 

 

med andre ord... meg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Snorre, fluene dine er ikke kommet fram... Hvis de er send på et tidspunkt der de skulle vært i min postkasse, er det en lei situasjon  :-\

 

 

MB

Hva mener du med det?

Jeg slapp skolen tidlig pga. et proskjekt vi holder på med, og skal poste de i dag :)

 

Nei da er situasjonen en annen  ;D...

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluene blir enten sendt kommende helg, eller den neste... Tror ikke det er så stort hastverk, da fluene ikke bidrar til fiske, bare inspirasjon

 

 

Og jeg revurderer ene mønsteret mitt (wag wing) da det er så mange som har bundet vårflueimitasjoner... Håper ingen finner det "støtende"

 

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Selvsagt måtte "hovedmannen" få svineinfluensa...Dette har tatt lang tid, og jeg kan ikke gjøre annet å be dere ha tolmodighet... Pakkene var 99% klare til å sendes på lørdag, men da følte jeg meg så ræva at jeg nesten måtte be far mate meg

Beklager det inntrufne, men siden dette sannsynlighvis går over til neste uke, SKAL fluene sendes neste helg. Fluene er så godt som klare, og jeg kan garrantere at jeg ikke har vært i kontakt med de minst 2 dager før sykdommen inntraff, da de ligger i skuffen i stua, så de er totalt smittefrie  ;D

kommer til å være borte fra forumet noen dager frammover, da det var et "slit" bare det skrive dette

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...