Gå til innhold

Flueringen 2009


Magnus Bakken

Anbefalte innlegg

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Trodde det var vanlig at alle deltakerne sendte med en ferdig frankert konvolutt til returfluer.

jaja, nab`en overså det også  :P:-[

Så pakken din er det bare å sende tilbake, med fluer selfølgelig?!

MB

Ikke send noen pakke til meg, jeg har ikke vært med på ringen  ;)

Men slikt det har vært gjort i endel ringer tidliggere ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut fra at det er posten det står på, siden du sa at du hadde sendt de

Brevene er sendt de,,, Er vel juletrafikken som sinker, men det får være grenser

MB

Tror du bør sjekke om det er noen på postkontoret ditt som er glad i fluer, for dersom disse ble sendt 4 desember skal det umulig ta så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut fra at det er posten det står på, siden du sa at du hadde sendt de

Brevene er sendt de,,, Er vel juletrafikken som sinker, men det får være grenser

MB

Tror du bør sjekke om det er noen på postkontoret ditt som er glad i fluer, for dersom disse ble sendt 4 desember skal det umulig ta så lang tid.

Je stikker ned i mårra og sjekker... Dette har drøyd litt for mye

Jeg ga dama i kassa brevene for hånd, å spurte om hun kunne poste de for meg (hadde veldig dårlig tid da)

Mulig hun har glemt det  ???

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at den 63 år gamle dama i kassa glemte å poste brevene  :-[

Hu er en koselig gammal dame, som jeg trodde skulle huske å poste brevene. Dette skjedde da ikke, så jeg ba om å få brevene der og da. Hun ga meg brevene med en mild latter, og sa jeg var heldig, da hun sa at hun var på vei til kaste de  ???

Smått irritert ba jeg om å få brevene, og trøkte de personlig gjennom "sprekken", og sørget for at de ble der, alle 7

Dette er ene og alene min feil, og kan ikke annet enn å beklage, men nå er det jo slik at jeg endelig er kvitt disse f.... brevene, og er på vei til eders postkasser

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...