Gå til innhold

Andrè med ny pers på flue!


Ola@Skarpen.no

Anbefalte innlegg

Ha ha, dummeste jeg har sett ;D   Og jeg som trodde det var ørret med en gang.

Da retter jeg på ryktet vårt med et bilde av du som kjører ørret, Ola  :)    Uansett, takk for nok en trivelig tur  :)

 

Hvis dere fiska på vannet jeg tror dere fiska på, så huser vannet mye større abbor. En kammerat av meg persa på abbor der med et eksemplar på hele 2030 gr.  :o;D

MB

 

På flue?  ;)

 

 

 

[attachimg=1]

 

 

 

 

 

 

post-3159-13949867142671_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, dummeste jeg har sett ;D   Og jeg som trodde det var ørret med en gang.

Da retter jeg på ryktet vårt med et bilde av du som kjører ørret, Ola  :)    Uansett, takk for nok en trivelig tur  :)

 

Hvis dere fiska på vannet jeg tror dere fiska på, så huser vannet mye større abbor. En kammerat av meg persa på abbor der med et eksemplar på hele 2030 gr.  :o;D

MB

 

På flue?  ;)

 

 

 

 

 

Kremt.... ja  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørn: Må jeg få anta at du fortsatt bruker Fredrikstad- dialekten din, siden det er der du egentlig kommer fra?  ;D   Eller la du om til Bærumsdialekt og sprettet shampisen i det du for første gang krysset Sandvika?  ;D

 

Ikke helt, men nå har jeg bodd i Oslo/Bærum i 18 år, bare avbrutt av ett år i Bodø. Snakker vel et nøytralt bokmål, men faller lett over i halvveis Fredrikstaddialekt når jeg er på hjemtraktene, og helveis med litt mye i glasset.  :D  Fra jeg fikk mitt første kjøleskap har Champis vært fast inventar. Like selvfølgelig i mitt hjem som TV. Noe luksus bør alle unne seg. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørn: Må jeg få anta at du fortsatt bruker Fredrikstad- dialekten din, siden det er der du egentlig kommer fra?  ;D   Eller la du om til Bærumsdialekt og sprettet shampisen i det du for første gang krysset Sandvika?  ;D

 

Ikke helt, men nå har jeg bodd i Oslo/Bærum i 18 år, bare avbrutt av ett år i Bodø. Snakker vel et nøytralt bokmål, men faller lett over i halvveis Fredrikstaddialekt når jeg er på hjemtraktene, og helveis med litt mye i glasset.  :D  Fra jeg fikk mitt første kjøleskap har Champis vært fast inventar. Like selvfølgelig i mitt hjem som TV. Noe luksus bør alle unne seg. ;D

Hva med kanapeer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørn: Må jeg få anta at du fortsatt bruker Fredrikstad- dialekten din, siden det er der du egentlig kommer fra?  ;D   Eller la du om til Bærumsdialekt og sprettet shampisen i det du for første gang krysset Sandvika?  ;D

 

Ikke helt, men nå har jeg bodd i Oslo/Bærum i 18 år, bare avbrutt av ett år i Bodø. Snakker vel et nøytralt bokmål, men faller lett over i halvveis Fredrikstaddialekt når jeg er på hjemtraktene, og helveis med litt mye i glasset.  :D  Fra jeg fikk mitt første kjøleskap har Champis vært fast inventar. Like selvfølgelig i mitt hjem som TV. Noe luksus bør alle unne seg. ;D

Hva med kanapeer?

 

Er på lavkarbo-diett, så det blir med pålegget i så fall. :) Vel, vel vi får kanskje holde oss til trådens tema. Lurer på når Andrè kommer med abbor-film. Kanskje du klarer å gjøre dette til den neste store greia, slik at alle småtjern på østlandet blir fyllt opp av belly's!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Andre

 

Pratet med broder'n , Per Erik, og fant ut av vi måtte ta en tur til dette vatnet til våren/ sommeren. Jeg er tross alt oppvokst ikke langt unna, og bodde faktisk noen år, i et hus rett ved bredden der.

 

Skal bli spennende å prøve dette igjen, da jeg ikke har fisket der siden jeg var guttunge og laget egen trekajakk

 

Mvh

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...