Gå til innhold

Fluefiskefest på Månefisken


Thorstein

Anbefalte innlegg

8.oktober blir det fluefiskefest på Månefisken i Oslo.

Vi håper så mange som mulig har muligheten til å komme. Det koster 50 kroner i døra, men da får man også pølser å spise på samt give-aways (snører etc...)til de et par hundre første gjestene.

I tillegg blir det release på "Storørretdager" av Lars Nilssen, god musikk og hauger av hyggelige mennesker.

Dørene åpner 18:00 og alle er velkomne. Er man under 18 kommer man med følge over 20 så er dette helt greit.

Det vil bli gode priser i baren og lun høststemning!

 

Velkommen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Tilleggsopplysning; De 200 første som kommer på premieren får gratis Fluesnøre fra Simms!  ;D

Pølser, gratis fiskesnøre, billige Simms-skjorter, Release på Storørretdager, Røkt ørret.

 

Begynner å likne en skikkelig God-kveld. Håper å se mange der

 

 

Da skal jeg komme minst 2 timer før, og det snøret far får, det skal jeg nokk klare å karre til meg "hvis vi er en av de 200 første da  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremt jeg får fri og jeg kan gå som verge skulle vel det gå fint ja Magnus :) Er 29, så regner vel med at det skulle kunne la seg ordne. Så lenge du holder deg edru da ;)

 

Hehe. Alkohol skyr jeg som pesten, da det smaker dr...

 

Men hvis jeg kunne sitte på til Oslo, så høre det ut som en fin mulighet for meg og få skyss, da far ikke er sikker på om han kan kjøre eller ei. Men så snart vi er inne i bygget, så får jeg vell frie tøyler?! Slipper forhåpentlighvis å drasse rundt på en overbeskyttende voksen  :P

 

Jeg er ikke den som finner på kødd, og kan trygt vandre rundt i lokalet uten ettersyn. Å så snart showet er over, tar vi en kjapp telefon og møtes ved inngangen. Deal ?!  :D

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente jeg hadde lest noe om deg og alkohol ja ;) Hehe.

 

Ikke tenkt å henge over ryggen din hele kvelden nei. Blir å se filmen, kanskje handle et par skjorter, hilse på litt folk og så sette snuten hjemover. Skal på jobb fredagen igjen så blir ikke så veldig sent.

 

Får nesten høre med noen sånn for sikkerhetsskyld at det går fint jeg er "verge". Jobber i barbransjen selv, og vet at det med aldersgrenser er folk ganske nøye på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg kan garantere magnus ederulighet!

 

 

Hehe, du så det du og ja. Siste gang på leeenge at jeg kommer til og ense alkoholen den tanke å leske min tørre strupe med slikt "heksebrygg"  ;D

 

MB

 

du har ikke lov til å ta deg et glass engeang.......du hadde garantert blitt tilsnakka av johnny, meg eller terje om du hadde gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med ungdommen i dag ??? når jeg var 16 randt alt ned, det er først når jeg er blitt voksen at jeg er blitt kresen på hva jeg heller i meg.

Hvordan vil du at vi skal tolke dette her, Frode? At det er dumt at 16 åringer heller vil holde seg edru i stedet for å drikke seg dritings? ;D

 

Men at alle alkoholholdige drikker smaker dritt er jo bare bullshit, tviler på at du har smakt no særlig når du kommer ut med slike kommentarer :rolleyes: Nå må jeg passe meg litt for hva jeg skriver her og da, skal ikke ha på meg at jeg springer rundt og hiver i meg så masse rart, men "alle" har jo smakt ett-eller-annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med ungdommen i dag ??? når jeg var 16 randt alt ned, det er først når jeg er blitt voksen at jeg er blitt kresen på hva jeg heller i meg.

Hvordan vil du at vi skal tolke dette her, Frode? At det er dumt at 16 åringer heller vil holde seg edru i stedet for å drikke seg dritings? ;D

 

Men at alle alkoholholdige drikker smaker dritt er jo bare bullshit, tviler på at du har smakt no særlig når du kommer ut med slike kommentarer :rolleyes: Nå må jeg passe meg litt for hva jeg skriver her og da, skal ikke ha på meg at jeg springer rundt og hiver i meg så masse rart, men "alle" har jo smakt ett-eller-annet :P

 

Det at du påstår at du "liker" alkohol ,betyr ikke at andre gjør det

 

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

legg merke til at det er en mandag, en vanlig stille dag....de låner bort lokalet gratis mot at de vet at det vil bli omsatt eksta i forhold dl en vanlig dag....det heter å ta vare på sine ansatte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfordrer deg selvfølgelig ikke til å drikke Snorre!!!! Men narkotika derimot............

 

Synd det ikke skjer slike ting her i byen. Lars Nilsen kommer jo 15 nov og holder foredrag, så det er bra.

Men en skikkelig fest hadde vært morro. Kansje noen skikkelige slosskamper mellom laksefiskere og ørretfiskere utover kvelden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...