Gå til innhold

Funnet - GL highwater - det helgrønne


RonnyS

Anbefalte innlegg

Jeg hadde flaks, og fant ut at min gamle bestefar hadde noe gammelt flueutstyr som han ifjor hadde kjøpt ny "sene" til som han kalte det :P og der var det jaggu en Helgrønn GL highwater #5! skal hente det neste gang jeg er på hytta. han bruker ikke fluestang likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Erik Eikre

Er vel redd en Enger Lie blir ved det etter hvert ;-)

Sånn skal det låte, Stian :) Må ikke selge slikt til en trønder... det betyr dårlig fiskelykke !-)

Raymond: Juling sier du? Ja, du vet hvor du finner meg! :D Du skal få to gratisslag..

22.gif22.gif22.gif

Dersom noen av dere kommer over et slikt i #5 og ikke skjønner verdien av det eller bare har lyst til at jeg skal få tak i et så er det bare å si fra. Jeg protesterer ikke og tar høflig imot. Ja jeg betaler til og med det det koster. Så snill er jeg faktisk.  ;);D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Jeg har en slik, nesten ubrukt, helgrønn og fin, i #5.

Vurderer faktisk å selge det. Eller bytte mot en strøken eller ny 4cast eller noe.

Har bare tenkt på det da. Men bruker den svært lite, da jeg har blitt aldeles hekta på Presentation.

Har noen no interessant å komme med, ref det over, eller bud, så kan de gjerne ta kontakt på PM :)

Henning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hva er det som er så fantastisk med dette helgrønne Highwater som det blir snakket om hele tiden? :)

Ikke noe annet enn at det er verdens beste fluesnøre ;D ;D ;D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet.

lllove

Flott! Ikke noe problem det. Hiver'n bare på elva neste gang han kommer hit og overtar snøret. Takk Henning!  ;D

Såså mister ;D Du skal få lov til å PRØVEKASTE lina, men jeg tror nok lina blir med meg, om jeg tar vannveien ned til Eikredammen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Byttet.

lllove

Flott! Ikke noe problem det. Hiver'n bare på elva neste gang han kommer hit og overtar snøret. Takk Henning!  ;D

Såså mister ;D Du skal få lov til å PRØVEKASTE lina, men jeg tror nok lina blir med meg, om jeg tar vannveien ned til Eikredammen ;D

Jeg har prøvekasta lina og den blir ikke med deg gjennom turbinene i demningen. 34.gif

old2.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet.

lllove

Flott! Ikke noe problem det. Hiver'n bare på elva neste gang han kommer hit og overtar snøret. Takk Henning!  ;D

Såså mister ;D Du skal få lov til å PRØVEKASTE lina, men jeg tror nok lina blir med meg, om jeg tar vannveien ned til Eikredammen ;D

Jeg har prøvekasta lina og den blir ikke med deg gjennom turbinene i demningen. 34.gif

old2.gif

Hmm 8) Vi får nå se på saken ttongue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Byttet.

For en tabbe :D :D

Det faktum at du ikke ville selge det til meg, gjør at vi har noe usnakka i sommer ;D ;D

Terje

Bare ta det rolig, Henning... Heretter er jeg Pitbull`en din fffighting

Hjelper ikke i det hele tatt, det blir inngangsbillett å betale for Henning på Kvarven i år :D :D :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet.

For en tabbe :D :D

Det faktum at du ikke ville selge det til meg, gjør at vi har noe usnakka i sommer ;D ;D

Terje

Bare ta det rolig, Henning... Heretter er jeg Pitbull`en din fffighting

Hjelper ikke i det hele tatt, det blir inngangsbillett å betale for Henning på Kvarven i år :D :D :D

Terje

Da kan han få gratis opphold i "skuret" vårt cccheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...