Gå til innhold

Ferie????


Rolf_Hansen

Anbefalte innlegg

Sliter med det samme! Og ja, tror de har tatt delvis ferie.

Bestilte meg en håv der for litt siden og fikk en mail med denne notisen på slutten:

OBS! Pga ferieavvikling hos våre leverandører og forsinkelser i posten i fellesferien velger vi også

å ta en pust i bakken. Mindre pakker som fluer går ut, men ordrer med f.eks Tundravarer går ut først etter 7. August.

Om du vil avbestille din ordre og/eller få refundering send en mail om dette med ordrenr så ordnes det. Mailer blir kun sporadisk sjekket i perioden 27. Juli - 7. August.

Ha en god ferie!

Trenger å ha håven i posten før 9. August, men regner med det ikke lar seg gjøre :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg fikk mail idag fra Flue om at hoven blir sendt idag og at jeg får den i morgen eller senest onsdagen. Så regner med det ordner seg. Hvis ikke har jeg fått låne en kamerats Mclean hov, så krise blir det ikke uansett ;D

Fikk ikke ringt mmfiske men på nettsiden deres står det ikke noe om at de har inn mclean med rubbernet, men kanskje de bare ikke har oppdatert nettbutikken sin enda :)

MVH Lappi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke ringt mmfiske men på nettsiden deres står det ikke noe om at de har inn mclean med rubbernet, men kanskje de bare ikke har oppdatert nettbutikken sin enda :)

MM har mer i fysiske butikken enn i nettbutikken. Jeg veit ikke selv om de har denne hoven dere snakker om, men om Rolf mener de har den så har de den nok, selvom den ikke står på nettsia deres.

Men nå ordnet det seg jo altså.. God tur, Lappi, og skitt fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...