Gå til innhold

Water skeeter??


Kent_9

Anbefalte innlegg

Tror du vil slite med å få tak i Waterskeeter... Litt usikker på hva som skjedde med de, men de ble nært til umulig å kontakte og gjorde ingen leveranser på lange tider - tror jeg ville satset på Outcast skal du være sikret service ol.

Virker som en mer stabil båt også, de som bruker den er kanonfornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sliter med å finne WS utenom bruktmarkedet nå. Husker ikke hva nordisk sa da jeg var innom for å handle en slik. Men mener det skal komme en ny WS modell etterhvert, men det kan nok ta tid. Kjøpte selv en Fishing Cat Panther, og uten å ha noen andre referanser, så er jeg meget fornøyd. Litt mer stabil på vannet, da den ikke har fult så bananformente pontonger som WS. Meget lettrodd også, null stress å manøvrere i vær og vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen butikker i Norge som fører water skeeter pontongbåter? Har søkt og lett overalt, hadde vært fint med en dytt i riktig retning :P

På forhånd takk

Kent...

Water Skeeter er desverre ikke på markedet lenger. De hadde nye modeller på gang, men trengte også kapital. Noe de ikke klarte å få ordnet. Derfor har vi solgt Outcast sist sesong.

Mvh

Runar Kabbe

Nordisk Fiskeutstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats på Outcast, Fish Cat Panther!

Har brukt Fish Cat Cougar noen år og er veldig fornøyd. Den er en fot kortere enn Panther, men har til gjengjeld litt størreomkrets på pontongene. Den har også et skikkelig motorfeste, noe som mangler på WS.

Jeg har en 3,5 hk på min, og det funker helt fint.

http://www.outcastnorge.no/modeller/panther/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...