Gå til innhold

Endelig rett snøre:-)


Royken

Anbefalte innlegg

Byggde meg en Winston BIIX 8,6" #4 i vinter (monterte som noen kaller det) men har ikke blitt helt venner med den før i

dag når jeg satte på en SA VPT #5.. Føltes nesten ut som kjærlighet ;)Det var full klaff med en gang og buktene ble helt sånn som dem skal med en gang, ingen griserumper som jeg har slitt litt med på denne stanga tidligere med andre snører i #4 og 5.

Sessongen er berga. Hvis WT`n blir i nærheten av denne tror jeg samlinga er fullkommen ;D

Tight Lines...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er  :( hvis BIIX 8`6" #4 er en #5 stang. trodde det var en # 4 (3) stang. Har du prøvd med Guideline Experience #4? 

Eller RIO LT trout #5?

Har et byggesett liggende, men med det tempo jeg har så kan det være jeg aldri finner ut hvilket snøre jeg skal benytte :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Jeg er  :( hvis BIIX 8`6" #4 er en #5 stang. trodde det var en # 4 (3) stang. Har du prøvd med Guideline Experience #4?  

Eller RIO LT trout #5?

Har et byggesett liggende, men med det tempo jeg har så kan det være jeg aldri finner ut hvilket snøre jeg skal benytte :'(

Jeg har en B3x 8'6'' #4   og den er like fin med firer og femmersnøre. Er rimelig sikker på at B2x'en er det samme...

Har testa den med treer også, og det gikk veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet med experience #4 men jeg har testet Helgrønn Highwater #3 og 4, Ridge line #5. Highwater #3 Føltes bedre en #4 men ble litt lett.. Sikkert mange som liker dette..

Er ikke noen Expert innen kasting men vet åssen en fin bukt skal se ut og det var ikke bare og få til med et par av disse snørene.. Lengde har jeg ikke testet ennå men tror det går lengt nok.. Har ikke hvert på kurs hos Lars ennå ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Jeg har ikke testet med experience #4 men jeg har testet Helgrønn Highwater #3 og 4, Ridge line #5. Highwater #3 Føltes bedre en #4 men ble litt lett.. Sikkert mange som liker dette..

Er ikke noen Expert innen kasting men vet åssen en fin bukt skal se ut og det var ikke bare og få til med et par av disse snørene.. Lengde har jeg ikke testet ennå men tror det går lengt nok.. Har ikke hvert på kurs hos Lars ennå ;D

Jo lettere snøre du velger til stanga jo bedre må timingen sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...