Gå til innhold

Line til G2 9` #5?


LarsAndreasE

Anbefalte innlegg

Gjest bmathies

hallo!

fikk tips av fredrik her på forumet om sage performancetaper 2 i wf5f til min g2 8,8 kl5. passa perfekt må jeg si. annbefalles på det sterkeste. samme lina som rio gold, så den kan også annbefalles.

bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å påspandere min G2 905 ett highwater snøre eller enn wulff TT. Mulig det blir begge.. ;D Dette er suverene liner. Har TT på 3'er stanga (evotec) og liker denne lina godt.

Har brukt en Vision presentation 2 på stanga hele denne sesongen, og jeg har egentlig blitt litt glad i denne lina. Den spenner stanga godt og det liker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å påspandere min G2 905 ett highwater snøre eller enn wulff TT. Mulig det blir begge.. ;D Dette er suverene liner. Har TT på 3'er stanga (evotec) og liker denne lina godt.

Har brukt en Vision presentation 2 på stanga hele denne sesongen, og jeg har egentlig blitt litt glad i denne lina. Den spenner stanga godt og det liker jeg. :)

Høres interresant ut, skal deffinitivt sjekke det ut, noen som har hørt no referanser av den nye evolo long belly?

Takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Highwater fra guideline er noe tung på dype stenger etter mine preferanser.  Rio Gold belaster ikke stanga like tungt. Men igjen, dette er veeeeldig individuellt hvordan det oppfattes av den enkelte kaster. Og ikke minst mht nivået kasteren befinner seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Highwater fra guideline er noe tung på dype stenger etter mine preferanser.  Rio Gold belaster ikke stanga like tungt. Men igjen, dette er veeeeldig individuellt hvordan det oppfattes av den enkelte kaster. Og ikke minst mht nivået kasteren befinner seg på.

Enig.

Kjøpte en SA Ridge line i klasse 5 i håp om å få en grei line til G2'en. Denne bli alt for lett etter min smak, så som du sier er det veldig individuelt dette med linevalg, klasse og smak.

Fiska en hel sesong med en sixth sense klasse 4/5 på en 3'er også, så det sier sitt. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som har erfaring med zpey silence #5 på g2 905?  syns gl HW er litt tungt.. hvordan er zpey lina i forhold?

Silence #5 fungerer meget bra til G2 905, brukt det en god del selv. Liker Evolo long belly ennå bedre, både generelt og til G2, mest fordi jeg alt i alt finner Evolo bedre å fiske med, mitt favorittsnøre denne sesongen - til "alle" mine stenger på 9' #5.

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...