Gå til innhold

Dugnad i Vikingskipet


Vidar Langerud

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg villmarksmesse på Vikingskipet i Hamar, og vi i Hedemarken Fluefiskerforening har i år igjen tatt på oss å rigge opp, og ned messa, og har i den forbindelse dugnad! Førstkommende onsdag og torsdag (6. og 7. mars)kl. 18.00 er det opprigg, og mandag 18. er det nedrigg. Alle som deltar får en inng. billett pr. dag de er med på dugnaden, og et lodd pr. dugnadstime i et eget dugnadslotteri vi har. Premiene pleier å være fete! Oppmøte pleier å være bra, men hvis det er noen som har lyst til å gi oss en hjelpende hånd(eller to), ta kontakt med meg på PM eller min mob. 91188881, så vi får en viss oversikt.

Mvh

Vidar Langerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Refsahl

Tenkte jeg skulle ta meg en tur opp til Skipet i morra,er det noen andre her inne som skal tar turen?

Hadde vårt allright å møtt noen nye/gamle fjes ;).

Jeg er der, så da ses vi Rune :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ta meg en tur opp til Skipet i morra,er det noen andre her inne som skal tar turen?

Hadde vårt allright å møtt noen nye/gamle fjes ;).

Jeg er der, så da ses vi Rune :D

Terje

Naise Terje <<l

Det er lenge siden sist så det blir trivelig :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Tenkte jeg skulle ta meg en tur opp til Skipet i morra,er det noen andre her inne som skal tar turen?

Hadde vårt allright å møtt noen nye/gamle fjes ;).

Jeg er der, så da ses vi Rune :D

Terje

Naise Terje <<l

Det er lenge siden sist så det blir trivelig :D.

I like måte, Rune :D

I dag har vi kost oss med fluekasting i skipet. Skikkelig rusten etter å ikke ha rørt et fluestang siden 14 september men med litt kasting så kom det sakte men sikkert tilbake :D

Ses i morra :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...