Gå til innhold

Hva er det verdt ?


Maiden1968

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Fikk i meg :

13 fot.3 delt.brownick type 413.snøre aftm no 10

Snelle , ryobi 455

Korr mye e det verdt ?

Det er trolig tidlig 80 tall. glassfiber tenker jeg?  Ingen pengeverdi, men en morsom sak å eie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Det.er vel nærmest en marksnelle....

Når det gjelder Brownick hadde jeg en Brownick #7/8 tidlig på 80tallet kjøpt på Domus... Har ikke sett det siden.

Men jeg hadde veldig mange gode stunder i den Nordnorske sommernatta med den stanga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Betalte 850 for det.      Var med backing og flytesnøre.

La ut annonse på facebook kjøp/salg/gi bort sjø....Hadde håpet at noen hadde ei stang (ikke snelle) liggende som de ikke hadde bruk for...Har utrolig lite penger og trodde det var ei grei stang og snelle til den prisen for å begynne med 2 hånds. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Uff da. Betalte 850 for det.       Var med backing og flytesnøre.

La ut annonse på facebook kjøp/salg/gi bort sjø....Hadde håpet at noen hadde ei stang (ikke snelle) liggende som de ikke hadde bruk for...Har utrolig lite penger og trodde det var ei grei stang og snelle til den prisen for å begynne med 2 hånds. he he

Det er ikke sikkert det er så feil å begynne med. Få noen til å vurdere det for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg.

Prøvde stanga litt på grunna, og synes den virker grei men litt uvant og "tungt" enda for meg ettersom jeg er kunn vant med 1h. he he

Var litt redd for et jeg dummet meg skikkelig ut med å overbetale for noe som var gammelt og egentlig ikke er verdt noe. I forhold til å kjøpe noe nytt og VEDLIG billig. Er jo egentlig ute for å finne noe veldig billig for å prøve meg på 2h.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...