Gå til innhold

Vision GT four DH Lite 13.2 #8 - grei start til tohåndsfiske?


trasig

Anbefalte innlegg

Har lyst å prøve meg med tohåndsstang etter laks til høsten, men har ikke økonomi til å fleske til med noen superstang. Vil Vision GT four DH lite 13.2 #8 gjøre jobben på en ok måte for en nybegynner? Jeg fant en på tilbud til 1000,-. Visstnok nedsatt fra 5000,-, noe jeg tar med en klype salt. Reelle alternativer under 3000,- (men da må den være vesentlig bedre)?

Olav

Endret av trasig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noe å si om denne stanga? :)

Jeg har forsåvidt bestillt den (det begynte å bli tomt), men den går raskt i retur på angreretten dersom den er helt udugelig. Var gratis frakt også, så blir evt bare returporto jeg taper. Er tenkt brukt til lettere og middels tungt laksefiske.

Olav

Endret av trasig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke stangen, men vil tro det er en bra start. Kjøpte selv Hardy i fjor, 13` #8. nedsatt fra 4.995 til 1.000.

Om stangen blir brukt er ikke godt å si, men tanken er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil tro det er et ok kjøp og at det vil være en grei start. Det er vel uansett så billig at det nesten ikke spiller noen rolle, og får vel i alle fall solgt den igjen uansett. Så jeg får prøve! Håper jeg får brukt min, men faren er vel at man drar fram den kjente og kjære enhåndsen (eller slukstanga til og med) hvis ting føles uvant.

Det lille jeg har funnet ut om stanga tyder på at den skal være ganske god og svært lettkastet. Er nok en utgående/utgått modell, men prisen ser ut til å ligge på rundt 300 pund i England og fant den til 4500 SEK i Sverige, så en tusenlapp får være greit.

Olav

Endret av trasig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...