Gå til innhold

Foredrag Hedmarken fluefiskforening - Bonefishing på Los Roques


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

En god venn av meg, Ole Erik Skåret har vært på Los Roques for andre året på rad å fisket Bonefish sammen med en kompis gjeng.

Nå har gutta satt sammen masse flott bildemateriale samt noen film snutter som de skal vise for alle som måtte ønske å ta

seg en tur til Kjonerud gård i Ottestad, Onsdag 2 april kl. 18.30

 

Gutta har hatt to fantastiske turer til Venezuela og Los Roques, og har allerede bestemt seg for å reise nedover igjen neste år  ...rett og slett hekta, spør du meg ;D ;D 

Med tanke på den entusiasmen og gleden de har vist på disse turene for ikke å snakke om i for og etterkant så tror jeg vi kommer til å få ett veldig hyggelig møte med Los Roques samt Ole Erik og resten av gjengen.

 

Vel Møtt til sydlig fiskestemning på Kjonerud gård i Ottestad, Onsdag 2 april kl 18.30   :D :D :D

 

Gratis inngang

 

Hedmarken fluefiskeforening

v/ Terje Refsahl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

En god venn av meg, Ole Erik Skåret har vært på Los Roques for andre året på rad å fisket Bonefish sammen med en kompis gjeng.

Nå har gutta satt sammen masse flott bildemateriale samt noen film snutter som de skal vise for alle som måtte ønske å ta

seg en tur til Kjonerud gård i Ottestad, Onsdag 2 april kl. 18.30

 

Gutta har hatt to fantastiske turer til Venezuela og Los Roques, og har allerede bestemt seg for å reise nedover igjen neste år  ...rett og slett hekta, spør du meg ;D ;D 

Med tanke på den entusiasmen og gleden de har vist på disse turene for ikke å snakke om i for og etterkant så tror jeg vi kommer til å få ett veldig hyggelig møte med Los Roques samt Ole Erik og resten av gjengen.

 

Vel Møtt til sydlig fiskestemning på Kjonerud gård i Ottestad, Onsdag 2 april kl 18.30   :D :D :D

 

Gratis inngang

 

Hedmarken fluefiskeforening

v/ Terje Refsahl

 

Husk denne de som har sjansen ;D ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Olsen

Arg.... Kjonerud eller Askerhallen å se gutta ta imot bøtta :-\ Har hatt los roques i hodet i noen år nå, samtidig er det noen år siden vi hadde bøtta over hodet også. Hmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Arg.... Kjonerud eller Askerhallen å se gutta ta imot bøtta :-\ Har hatt los roques i hodet i noen år nå, samtidig er det noen år siden vi hadde bøtta over hodet også. Hmmmm....

 

Bøtta tar vi i OL AMFI`n ett par dager senere, så det er ingen unskyldning for å ikke ta turen til Kjonerud gård ;D ;D ;D

 

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært på Los Roques 2 ganger. I 2005 og 2006. Virkelig en fantastisk fiskeoplevelse. Men dette er et krevende fiske som passer best for generalister. Tørrfluepurister har lite å hente her. De kan selsagt ta med solstol og gjøre de de bedriver mest: sitte og betrakte omgivelsene. I tillegg er det jo muligheter for en liten svømmetur i krystallklart hav.  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

 

Reiste selv med http://www.scandicangler.com/

Gå inn på deres hjemmeside. Klikk på "rejs / fisk" og du finner informasjon om ulike turer som er arrangert. Ta gjerne direkte kontakt med

Peter Lyngby, som er primus motor og arrangør av disse fiskereisene. Opplegget er seriøst og helprofft. Anbefales på det aller sterkeste.

 

Møt opp til foredraget hos Hedemarken Fluefiskeforening dere som har anledning....! Dere vil helt sikkert bli tatt med på en opplevelsesrik fisketur i de mest fantasiske omgivelser.

 

Trygve

 

post-2205-13949854949511_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Har venta på noen bilder så derfor kommer denne rapporten fra fordraget noen dager for seint ;D

 

Dette var rett og slett ett strålende foredrag. Til og med en tørrfluepurist begynte å drømme om varmere strøk etter å ha overvært dette. ;D ;D

Gutta har hatt noen helt vanvittige dager på Los Roques og vi fikk servert en masse flotte bilder og det var lett å drømme seg vekk fra norsk

vinter.

Selve fordraget foregikk med masse humor og gode historier og det var flere som mer enn gjerne skulle tatt turen til sørlige breddegrader for å

få oppleve dette.

 

Synd at ikke flere fikk med seg dette foredraget. Gutta taklet jo dette som om de ikke har gjort noe annet enn å foredra ;D ;D ;D

Meget bra og vi ser frem til å få se og høre dere til neste år, for gutta er i full gang med å planlegge neste tur som blir den tredje i rekken.

 

Skulle det være flere der ute som kunne tenke seg å høre om denne turen så er det bare å sende meg en PM så skal jeg formidle kontakt med Gutta.

Gøy å overvære, rett og slett ;D ;D...........palmer, sol og sommer og hundre meter utras omatt og omatt midt i svarteste februar, trenger man si mer :D :D :D

 

Her er noen bilder fra Los Roques :D

 

Terje!

post-0-13949855084585_thumb.jpg

post-0-13949855085767_thumb.jpg

post-0-13949855086495_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...