Gå til innhold

Seatrout open 2008.


Oterøya

Anbefalte innlegg

 

Jeg og noen kompiser har tenkt oss en tur til Fyn første helgen i oktober og jeg lurer på om det er noen her på forumet som har vært med i Seatrout open som holdes denne helgen. Hadde vært fint med litt info om ting som er lurt å huske på. Hadde vært fint om noen har info om konkuransen og hva som er lurt å huske på. Er tilhenger av å stille forberet og liker ikke å gjøre feil som andre har gjort før meg dersom det kan ungås. Har noen vært med i konkuransen og vill hjelpe en som ikke har fisket på Fyn før så motas alle tips med takk.

 

Hilsen Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg skal være med Oterøya på denne turen .Sjekket reglene og de tillater pontongbåt.

- Er litt skeptisk til en slik farkost i strømmen og vinden i Danmark, men jeg kan selvfølgelig ta feil.

 

HAr du selv testet dette på Fyn

 

Kristian 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de selger vel en slik mini dregg/anker på biltema eller noe lignende sted? 10 meter anker line skulle vel holde slik at man kan ligge i ro og kaste fra en strategisk plass. har ikke testet på Fyn men var en tur nedover svenskekysten i helga, meg og min bror med en pontong bak i varebilen og en på taket ;D gikk helt greit å bruke i litt strøm men ett lite anker er absolutt å anbefale. ble en del krøll med båt som snudde seg i vinden/strømmen og det tok ikke lang tid før vi hadde drevet over godplassen :(  så nå har jeg kjøpt meg 10 meter line og skal ned og sjekke etter en billig og liten dregg på div butikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...