Gå til innhold

Hekla bubble wing danica klekker med struts - steg for steg


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Må bare hyle i samme kor som alle de andre fiskenørder her på siden: Flot Terje  :D :D :D..... super billeder - og så fanger de fluer jo også fisk - er ikke bare til pynt !!

 

Og Henning - har du allerede fyldt snusboxen og ved ikke, hvad du så skal lave resten af vinteren  ;D ;D ;D ( din sarkasme bringer altid et smil eller latter frem her hos mig -  ;) )

 

Torben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Må bare hyle i samme kor som alle de andre fiskenørder her på siden: Flot Terje  :D :D :D..... super billeder - og så fanger de fluer jo også fisk - er ikke bare til pynt !!

 

Og Henning - har du allerede fyldt snusboxen og ved ikke, hvad du så skal lave resten af vinteren  ;D ;D ;D ( din sarkasme bringer altid et smil eller latter frem her hos mig -  ;) )

 

Torben

 

Takker Torben :D...... nå som Renaelva er i ferd med å bli en danica elv så må man jo forberede seg på hva som kommer ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare hyle i samme kor som alle de andre fiskenørder her på siden: Flot Terje  :D :D :D..... super billeder - og så fanger de fluer jo også fisk - er ikke bare til pynt !!

 

Og Henning - har du allerede fyldt snusboxen og ved ikke, hvad du så skal lave resten af vinteren  ;D ;D ;D ( din sarkasme bringer altid et smil eller latter frem her hos mig -  ;) )

 

Torben

 

He he Torben :)

Fluene til Renatreffen lages et par dager før en reiser, evnt binde seg 3 stk før en går ut om morgenen. Alle fluene helt like, evnt variere litt på størrelse :) Da slipper en å stå å lure på hvilken flue en skal prøve nå...Da har en kun 1 stk alternativ, og da er ting enkelt :)

 

Det er jo som alle flinke fluefiskere vet. Det er presentasjonen og flytet som betyr noe...Har en en flue som ligner sånn noen lunde, så er du der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danicaelv, Terje ??? ???

 

Har før læst om sporadiske Danica i Rena, men nu er det måske blevet til så gode klækninger, at ørreden også er begyndt at fokusere på den ?!

 

Eller er det bare på nogle stræk ? Synes Deset kunne være et stræk - nedstrøms broen - bunden der er mye sand/mudder - godt sted for Danica.....

 

Men det lyder meget spændende med Danicafiske  ;D ;D ;D

 

Torben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Danicaelv, Terje ??? ???

 

Har før læst om sporadiske Danica i Rena, men nu er det måske blevet til så gode klækninger, at ørreden også er begyndt at fokusere på den ?!

 

Eller er det bare på nogle stræk ? Synes Deset kunne være et stræk - nedstrøms broen - bunden der er mye sand/mudder - godt sted for Danica.....

 

Men det lyder meget spændende med Danicafiske  ;D ;D ;D

 

Torben

 

I år var det mer Danica enn noensinne og JA ørreten begynte å ta den :D

I en periode på ca 14 dager så jeg flere Danica komme samtidig nedover elva og et par av dagene var riktig så bra :D

Så stor ørret gå opp å supe i seg Danica så dette lover godt for fremtiden :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...