Gå til innhold

Gode elver i nabolandet


Rune D

Anbefalte innlegg

Sitter her og lurer på om det er noen brukbare elver i Sverige?

Man hører jo ikke så mye om elvefisket fra nabolandet vårt,så det er kanskje en grunn til at det kommer så mange svenske fiskere til norske elver...

 

Eller er det noen her inne som har erfaringer fra andre siden av grensen?

Vi snakker først og fremst om ørret/harr/røye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,det var akkurat det jeg gjorde...eller nærmere bestemt værmeldinga og la merke til sinnsykt mange blå streker ;).

Men som sagt så hører man ikke så mye fra den kanten,så hadde vært fint om noen kan/vil dele litt info eller erfaringer :)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på filmene til "Freestyle fish" på google eller youtube. Svenske folk. Ser ut som det er masse bra elver oppi der.

 

Flere norske elver som renner innover i sverige også. Trysilelva trur jeg deler seg innover der. Og masse oppi nordsverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på filmene til "Freestyle fish" på google eller youtube. Svenske folk. Ser ut som det er masse bra elver oppi der.

 

Flere norske elver som renner innover i sverige også. Trysilelva trur jeg deler seg innover der. Og masse oppi nordsverige.

Hadde helt glemt de gutta der 8).Takker ;).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

en generell betrakting av fiskeområdene i sverige.......jeg snakker da om fiske som jeg vil ha det.....ikke store støtteutsetninger av karkyr[attachimg=1] 

post-0-13949868056075_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...