Gå til innhold

Beste "økonomi-stang"?


André A

Anbefalte innlegg

Har hatt kanon erfaringer med Scierra sine topp modeller HMS og HM3; disse har begge blitt kjøpt for 1500,- men har hatt en veil pris på rundt 3000+.

Ser at Flylite #5 9' selges til 1699,- nå hos Skitt Fiske. Ville absolutt vurdert å teste denne! Har ikke prøvd den selv, men har sett og kjent på den og finish etc. er helt ok!

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bmathies

kjøper du fra usa, så kan du jo få deg ei scott tell til omtrent samme prisen du må betale for ei budsjett stang her ;D.følg med på ebay, der ligger det mye rimelig. under eller rundt 3tusen kan du garantert finne deg ei g2 der også hvis du leiter litt.

fikk meg ei splitter ny g2 klasse 6 for 2800 i norge(her på forumet)

bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scierra har jeg hørt mye bra om  . Trives nok best med medium eller medium rask aksjon. Hvilke av disse du nevnte er dette?

HMS og HM3 er utgåtte modeller, men det er med de som med Flylite raske aksjoner. Matuka og Ferox er begge medium/rask - men har ikke testet noen av disse. mulig andre her har erfaringer med disse?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også tatt med Prima Villmarksliv sine Slate stenger i betraktningen. Har selv en Light Weight i #2'er som er helt fantastisk - fin finish også! de har de på tilbud nå i 9 #5 til 1299 (veil 2399) http://www.prima-villmark.no/show.asp?page=goxpage00000019dbp1088.html

Er også fantastisk service hos Prima ved stang brudd etc. da de har alle deler på lager selv. De har fast pris på erstatning ved selvforskylt uhell på rundt 200,- uansett del mener jeg å huske (knakk min i bildøren)

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøper du fra usa, så kan du jo få deg ei scott tell til omtrent samme prisen du må betale for ei budsjett stang her ;D.følg med på ebay, der ligger det mye rimelig. under eller rundt 3tusen kan du garantert finne deg ei g2 der også hvis du leiter litt.

fikk meg ei splitter ny g2 klasse 6 for 2800 i norge(her på forumet)

bent

Høres bra ut  ;D Var med på en auksjon på ebay for en ny G2 #4 i forrige uke, men tapte. Den gikk for rundt $370! Billig!!! Skal følge med litt fremover  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også tatt med Prima Villmarksliv sine Slate stenger i betraktningen. Har selv en Light Weight i #2'er som er helt fantastisk - fin finish også! de har de på tilbud nå i 9 #5 til 1299 (veil 2399) http://www.prima-villmark.no/show.asp?page=goxpage00000019dbp1088.html

Er også fantastisk service hos Prima ved stang brudd etc. da de har alle deler på lager selv. De har fast pris på erstatning ved selvforskylt uhell på rundt 200,- uansett del mener jeg å huske (knakk min i bildøren)

Frode

Ikke umulig jeg vurderer Slate. De får jo stadig kjempescore i alle tester. Og til veldig bra priser  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bmathies

kjøper du fra usa, så kan du jo få deg ei scott tell til omtrent samme prisen du må betale for ei budsjett stang her ;D.følg med på ebay, der ligger det mye rimelig. under eller rundt 3tusen kan du garantert finne deg ei g2 der også hvis du leiter litt.

fikk meg ei splitter ny g2 klasse 6 for 2800 i norge(her på forumet)

bent

Høres bra ut  ;D Var med på en auksjon på ebay for en ny G2 #4 i forrige uke, men tapte. Den gikk for rundt $370! Billig!!! Skal følge med litt fremover  ;D

for 3 tusen finner du den som buy now tenker jeg. 8) 3000nok=519 usd.

bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøper du fra usa, så kan du jo få deg ei scott tell til omtrent samme prisen du må betale for ei budsjett stang her ;D.følg med på ebay, der ligger det mye rimelig. under eller rundt 3tusen kan du garantert finne deg ei g2 der også hvis du leiter litt.

fikk meg ei splitter ny g2 klasse 6 for 2800 i norge(her på forumet)

bent

Høres bra ut  ;D Var med på en auksjon på ebay for en ny G2 #4 i forrige uke, men tapte. Den gikk for rundt $370! Billig!!! Skal følge med litt fremover  ;D

for 3 tusen finner du den som buy now tenker jeg. 8) 3000nok=519 usd.

bent

Laveste buyit now for G2 er $695. Men finner man den på auksjon er det muligheter  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...