Gå til innhold

Fishpond vester - erfaringer?


Gudbrandsdøl

Anbefalte innlegg

Hei, den så jo veldig fin ut da!

Skal vurderes sterkt.

Takk for tipset! :)

Ikke at det av betydning men om jeg ikke husker helt feil så vant den en test av fluevester her i norge i fjor eller 2 år siden...

Bare en tanke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Veldig fornøyd med Fishpond. Jeg liker å ha med meg litt stæsj som kamera, varme klær (på denne tiden i alle fall), primus etc, så jeg har Wildhorse utgaven. Den er rimelig overkill når man kun søker en enkel vest, men kan gå god for at kvaliteten og løsningene er bra   :)

http://fishpondusa.com/wildhorse.cfm

Dette er jo i faktisk en Open Range med sekk. Godt å ha plass kunne ta med seg litt ekstra på dagsturer :) Ikke dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo i faktisk en Open Range med sekk. Godt å ha plass kunne ta med seg litt ekstra på dagsturer :) Ikke dumt!

Det positive er at den strammes inn i sidene slik at det faktisk tåler mye vekt. Var litt skeptisk til at det kom til å bli en fryktelig baktung "vest", men den er overraskende komfortabel selv når det en pakket for en god dagsøkt med 6-7 kg da den justeres på lik linje med en ergonomisk sekk. God polstring i rygg m.v. Betalte ca. 1200,- inkl. frakt med dagens $ kurs.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...