Gå til innhold

Hjelp til redigering


Anders R

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen har sikkert sett at jeg driver med en woodstrip kajakk som vinterprosjekt. Og dekor er jo en av de tingene jeg tenker litt på om dagen.

Jeg har en ide om hva jeg har lyst til, men litt usikker på om det er gjennomførbart enda.

Det første jeg trenger er et motiv, og det er der jeg trenger litt hjelp.

Tenkte jeg kunne føre i denne tråden, siden det er noen av dere som har gode kunnskaper om redigering av bilder.

Jeg vet ikke noe om det, så kan hende spørsmålet mitt blir for dumt.

Men jeg kunne tenkt meg noe alla dette bildet; http://www.bioresurs.uu.se/myller/sjo/sjo_bild/dagslanda.jpg

Men jeg kan ikke bruke et fotografi. Jeg trenger en mal der jeg har konturer bare, og selvfølgelig noe mønster i vingene, og tversover strekene på kroppen. Men noe mer detaljert enn det vil være umulig å gjennomføre tror jeg.

Har funnet noen tegninger på nettet, men de har så langt jeg kan se vært alt for detaljerte...

Noen som kan hjelpe meg litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lage en vektor tegning til deg hvis du har motiv - da tror jeg du får en noe abstrahert kontur tegning du kan bruke - ala denne 4268844502_728f354225_o.jpg

Jeg kan save den til flere forskjellige formater eller printe den ut på et godt (tykt) papir (maks A3) slik at du kan klippe ut en sjablong ol. (men det vil koste litt, må fylle på blekk på printeren før den kan brukes)

Saver jeg den som en vektor kan du endre størrelse og plukke ut de formene du ønsker å beholde/slette etc med rett programvare. Jeg kan også legge til/ fjerne noe av detaljene i bilde. (Du må selvsagt ha tillatelse fra fotografen for å bruke det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...