Gå til innhold

Vin for ørretfiskere


Morten H

Anbefalte innlegg

Haha, har selv prøvd meg på den der whiskyen. Ikke akkurat euforisk ekstase akkurat, men som du sier en gøyal etikett. Jeg pleier for øvrig å kjøpe den typen der ved sesongstart. Er vi et gjeng på tur da, bruker vi "billigvarianten" på tradisjonelt vis til å velsigne elva. Da stiller vi oss opp ved bredden med ryggen til elva, og skåler for en bra sesong. Dernest hiver vi innholdet bak oss og i elven.

Skal visstnok være noe skottene eller britene pleide å gjøre etter det jeg har hørt. Gøy er det uansett. Føles alltid bra å gi noe tilbake til naturen ;)

Ellers er jo Laphroaig Quarter cask en finfin sak på tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har selv prøvd meg på den der whiskyen. Ikke akkurat euforisk ekstase akkurat, men som du sier en gøyal etikett. Jeg pleier for øvrig å kjøpe den typen der ved sesongstart. Er vi et gjeng på tur da, bruker vi "billigvarianten" på tradisjonelt vis til å velsigne elva. Da stiller vi oss opp ved bredden med ryggen til elva, og skåler for en bra sesong. Dernest hiver vi innholdet bak oss og i elven.

Skal visstnok være noe skottene eller britene pleide å gjøre etter det jeg har hørt. Gøy er det uansett. Føles alltid bra å gi noe tilbake til naturen ;)

Ellers er jo Laphroaig Quarter cask en finfin sak på tur ;)

Lettere å lure full ørret... ;D  ?

Ellers er jeg enig,den egner seg godt til å hive over skulderen,eller til andre sermonielle anledninger. ;)

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på polet på fredag, og da fant(og kjøpte) jeg en wiskey som het THE FAT TROUT. aproved by fly fishers all over the world sto det. den smakte jo alkohol, men....... etiketten var jo fin

erik

Den kommer i flere utgaver om jeg ikke tar helt feil, både singel malt og blended. Fikk en 10 år gammel singel malt utgave av Lars T for en stund siden :), og den var jeg meget godt fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...