Gå til innhold

Diamondback Diamondglass 8'0 #5


Sigve

Anbefalte innlegg

Da har vel de fleste av oss endelig fått lagt fisket på hylla for i år. Vinterens innesysler står jo for dør og min første stang for sesongen blir en Diamondglass (S-glassfiber)

Blanken er som kjent sort og gir egentlig ikke så mye rom for frekke farger med mindre en vil bruker colourpreserver og det vil vi vel ikke?? Personlig syns jeg det blir for livløst og statisk. Så derfor har jeg bestemt at jeg skal gå for mer mørke løsninger ettersom vi går ei mørk tid i møte og siden jeg liker svartmetall.

Det blir snellefeste fra REC i sort alu og sort treinnlegg. Sort krom guider fra snakebrand med "blod"rød agate/agentine stripping guide. Og guess what?? Sort krom winding check. Surringene blir også blod røde. Kroken er dobbel bleket, eller som vi sier på denne stangen for å holde oss til emnet "likblek". Med andre ord blir dette pure metal :)

Så langt har jeg limt kork og testet forskjellige typer rødfarget silketråd.

post-969-13949882707939_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres heftig ut Sigve. Gleder meg til fortsettelsen  :)

Men hva med å lime inn litt klassisk mc-custom i metal stanga? Kanskje hvit tipping? Alltid svart, rødt og litt hvitt. Kult som juling  :D

Du skjønner kanskje tegninga med dette bildet??

post-3004-13949882708619_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :) Det eneste som får meg vekk fra hvis er at jeg må bruke colour preserver og da blir silken seende ut som den er lakket på og det er ikke kult

Dette har du mere greie på enn meg Sigve. Jeg bare kom på det med det hvite da jeg leste den gode beskrivelsen din om hvordan stanga skulle bli  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...