Gå til innhold

Ny Scott G


mendern

Anbefalte innlegg

Da har nok en Scott G funnet veien til meg ;D

Det er snakk om 8`kl2 3delt. Stangen er som ny! tilogmed tuben var strøken helt til posten klarte å bulke den..

Om jeg har kastet med sjeldenheten... selvfølgelig!!!! Det skjedde 2timer etter hjemkomst..

Stangen er som ventet nydelig, men jeg har no ikke funnet det riktige snøret enda.

Mere info kommer når været er blitt mildere og jeg har fått kastet mere ;D

Det har forøvrig kommet en annen stang også.... Sage z-axis 905 ??????????????? ikke vet jeg hva som har skjedd :o men siden er hær skal den prøves før den drar videre, den drar nok videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Hva merner du? Har du lyst til å bytte? Eller kjøpe den?

Tja. Har ikke tenkt så langt.

Vaskelig å avse noe av det jeg har nå... 

Som du vet er jeg egentlig ikke en mann for de raske stengene. Men samtidig er Zaxisen et meget godt kompromiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bmathies

Da har nok en Scott G funnet veien til meg ;D

Det er snakk om 8`kl2 3delt. Stangen er som ny! tilogmed tuben var strøken helt til posten klarte å bulke den..

Om jeg har kastet med sjeldenheten... selvfølgelig!!!! Det skjedde 2timer etter hjemkomst..

Stangen er som ventet nydelig, men jeg har no ikke funnet det riktige snøret enda.

Mere info kommer når været er blitt mildere og jeg har fått kastet mere ;D

Det har forøvrig kommet en annen stang også.... Sage z-axis 905 ??????????????? ikke vet jeg hva som har skjedd :o men siden er hær skal den prøves før den drar videre, den drar nok videre....

rio selectivetrout passer nok perfect med den scott g`n. pass på att du får "gamle" selectivetrout, selectivetrout 2 er ikke like godt. du finner det på ebay eller hos bearsden. gratulere med ny familie juvel.

bent  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig dær Bent! Har prøvd den med selektiv alerede...  Men det er flere snører som passer!!

Tar den Fredrik!  Det er ikke jeg heller, så den blir neppe lenge hær... Men skal vel ikke avse den helt, må nok prøve først :)

Har forøvrig vist seg interesse alerede ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Fikk du Sage'n likevel altså? Den også må prøves sammen med G'en ;D

Får en glassfiberstang inn de nærmeste dagene, kostet knapt 120kr på ebay. Skal bli morro å teste cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 fot, tre delt klasse 2! Jeg har makan :) Til nå har jeg kun brukt RIO mainstream #3 og RIO selective trout DT #2 på den. Mainstream lina fungerte greit, men den ble noe tung. Så langt er jeg godt fornøyd med DT #2 og har ingen planer om å bytte med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært ute i kulda å testet litt mere....

xps WF2 og 3, selective trout WF 2 og3, sylk DT 3 og Ridgeline presentation japan spec  DT2..

Japan special DT2 funket bra, men var litt lett for det nærmeste arbeidet.

Xps funket utmerket i både 2 og 3.. Tipper DT varianten av xps blir helt strøken..

De andre linene fungerte greit, men blir nok ikke brukt..  Vell å mærke er jo at dette var snøkasting i hagen..., kan jo være at ting endrer seg i felt. Det har det gjort før..

Men stanga er vertfall den beste 2ern jeg har prøvd!!! Både vannkast og overhode fungerer nok utmerket!!

LA DET BLI VÅÅÅÅRR ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...