Gå til innhold

Foredrag om Fiskereiser


Flemming

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vi prøver å holde tradisjonen gående, og inviterer igjen til en uhøytidelig samling for reisesugne fiskere!

Temaet er “Drømmefiske”, og vi håper å kunne inspirere deg, samt informere deg om forskjellige typer fiskereiser.

Mange går med en liten drøm om å oppleve det store eventyret, og vi ønsker å hjelpe deg med dette.

Vi vil vise deg flere spennende destinasjoner, og fortelle litt om utstyr og teknikk på de forskjellige artene.

Dette er noe for både trolling- , haspel- og fluefiskere - så møt opp uansett hva du fisker med!

Vi serverer kaffe og kaker, og det blir tid til litt fiskesnakk etter foredraget.  :D

Les vedlegg, eller klikk på link for mer informasjon om påmelding, tid og sted :

http://www.xxladventure.travel/nyheter/foredrag-om-fiskereiser/9800354c-6596-4eb4-8265-b9ce46362c30/1

post-14-13949884282732_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare minner om denne midt oppe i julestria...

Kan bli gøy å treffes på nyåret, og snakke litt fiske! Man trenger det nå som kulda er som verst.

I det minste så er det lov til å drømme seg litt bort, og kanskje gjøre vinteren litt kortere..

Kaffe og kaker blir servert, og det er selvfølgelig gratis!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Bildeserien ser fantastisk ut !

Noe purist er du ikke, og godt er det...  :)

Jeg forsøker å komme innom, dette så bra ut !

Hvordan gikk det forresten med den tidligere omtalte armen din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildeserien ser fantastisk ut !

Noe purist er du ikke, og godt er det...  :)

Jeg forsøker å komme innom, dette så bra ut !

Hvordan gikk det forresten med den tidligere omtalte armen din ?

Hei Morgen,

Hyggelig at du kommer! Er ikke mye purist i denne mannen lenger nei...

Fisket mitt har endret seg stort de siste årene, og i dag er jeg nok "alt-spisende" når det gjelder fluefiske.

Hånden min er bra nå, men jeg skal innrømme at det var et helvete å fiske i Venezuela med et 6 dager gammelt brudd - uten bandasje..

Smerter og hevelser.. Isposer på kvelden.. kastet som en dass, og skremte mye fin fisk..Mistet flere fine fisk.. osv.

Tar revansje i Cuba til våren... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Minner om denne! 

Det hadde vært hyggelig om så mange som mulig kunne komme..  :D

Helt uhøytidelig, og mulighet til å spørre om alt fra utstyr, teknikk, fluer og tips underveis..

Kaffe og kaker blir servert, og det blir nok litt tid til fiskesnakk etter bildeshowet.

Kl. 17.00 på Alnasenteret

(møt opp i fiske/jakt-avd. på XXL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...