Gå til innhold

tips til rimelig snelle


Tryggis

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med to stk sneller til tohåndsfiske med ødelagt brems. Jeg må skaffe meg minst en ny snelle til tohåndsfiske før neste sesong. Jeg "kjører budsjett" og lurer på om noen har tips om rimelige sneller med holdbar og god brems? Er det noen som erfaringer med scierra xdp og tx2 som skitt fiske selger? Kapasiteten skal passe til 9-10 klumper... Anbefalinger og advarsler mottas med takk.

Tryggis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg heller tatt en titt på Sportsbutikken.no  ,  Danielsson Orginal 3W til ca 1400,-  ekte storspole snelle, ingen brems og lav vekt..

Genialt enkel og det lar seg gjøre å temme storlaksen like fort som med en bremset snelle ;D

Ulempen er den lave vekten, men er stangen din kortere evt baktung er det ingen problemer.. litt smaksak ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med to stk sneller til tohåndsfiske med ødelagt brems. Jeg må skaffe meg minst en ny snelle til tohåndsfiske før neste sesong. Jeg "kjører budsjett" og lurer på om noen har tips om rimelige sneller med holdbar og god brems? Er det noen som erfaringer med scierra xdp og tx2 som skitt fiske selger? Kapasiteten skal passe til 9-10 klumper... Anbefalinger og advarsler mottas med takk.

Tryggis

Dette er gode sneller til en fornuftig pris! Tåler litt juling også, eneste jeg vet er at den lille fjæra som lager knarrelyden på xdp kan knekke.

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

De Scierra snellene er blytunge, så vær forsiktig. XDP har jeg hatt selv, men leverte den tilbake med engang jeg fikk den i hånda. Stod oppgitt at den skulle veie 120 gram eller noe sånt, men veide 160g når jeg veide den på kjøkkenvekta :o

Hør på Mender'n og gå for Danielsson Original eller F3W, utrolig mye kvalitet for pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scierra XDP 10-11, laksesnelle. Brukt. Er ny GL 50 lbs. backing på. kr. 400,00 fritt tilsendt.

ev. bilde se: www.scierra.com

STH laksensnelle IM 3 med 2 plastspoler. Ligner på  POP som selges hos www.nfisk.no

pris: kr. 250,00 fritt tilsendt. Snellen er aldri brukt. Kom bra ut i en test. "Mopedtesten" for de som husker den 

se under salg!

PS! selges pga. jeg har kjøpt 3 nye laksesneller i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...