Gå til innhold

Scott X2s907/4 noe info?


Sondre1234

Anbefalte innlegg

Gjest bmathies

den stanga er nok noe av det grommeste du kan bruke til sjøørret i havet. tipper at du har funnet deg en venn for livet i den stanga. sparker godt i fra for å si det sånn. neida jeg bare kødder. jeg kjøper den av deg. dritt stang. du kan få 500 for den. ;D ;D ;D. dæven gammel oppland er snadder.

bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80% på Scott X2s? Et røverkjøp! Her får du masse stang for pengene, ingen tvil om det. Fikk min Scott S3S på 50% avslag og var gullende fornøyd med det. Kan selvfølgelig ikke måles mot ditt kjøp. Tror dissse to stengene er noenlunde sammenlignbare hva angår aksjon. Jeg har aldri fisket med en så rask stang før og overgangen fra min tidligere favorittstang, som var 10 en fots Hardy, til en 9 fots Scott var rimelig brutal (slet med timingen i begynnelsen). I begynnelsen ble jeg bare stående og fekte vilt fordi jeg ikke var vant til askjonen og slet med å få ladet stanga skikkelig. Det var helt til jeg satte på et Guideline Coastal snøre, som lader stanga perfekt uten at jeg må ha masse snøre i lufta.   

Du spør om ""recoveryspeed. Uten at jeg er sikker tipper jeg på at det dreier seg om tiden det tar for stanga å rette seg ut etter å ha vært bøyd. Er ingen kasteguru så jeg tipper bare. Det finnes helt sikkert en mye bedre definisjon på dette - bare et legmanns-svar fra meg, som helt sikkert kasteguruene på forumet kan forklare mye bedre.

Jeg har bare positive erfaringer med Scott S3s, og hvis den er noenlunde lik den du har kjøpt har du en stang du vil ha glede av i mange mange år. Jeg har hatt min i 2 sesonger og jeg ser overhodet ikke behov for oppgradering (hvis det overhodet er mulig å "oppgradere").

Til lykke med en fantastisk stang til en fantastisk pris!   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...