Gå til innhold

Fluekasting innendørs i Molde


Reidar

Anbefalte innlegg

Under en annen tråd tok jeg opp ang. fluekasting i molde...

Skal sjekke ut pris og tilgjengelighet på leie av kleivehallen :)

Håper det er flere med intresse for dette :)

Prøver i førsteomgang med en totimersøkt, så kavn vi se hvor mange som er interesserte....

Kommer tilbake med mer når jeg har mer info :)

Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jo flere jo bedre :)

Skal prøve å få tatt kontakt med styrer av hallen i begynnelsen av uken, så komme vi tilbake med mer da :)

Prismessig, blir vi 5 stk i to timer blir det ikke mer enn ca 100 pr pers, vell og merke hvis jeg har sett riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med kleivehallen...

Nå var det veldig fullt, men de har ledig på fredager fra 21-23 og søndager fra 15-16.30

Jeg tok nå i første omgang å reserverte søndag 16 fra 15 til 16.30. Skal bekrefte bestilling i morgen, så det hadde vært hyggelig med svar, enten her eller på pm.

Må faktisk selv ordne barnevakt den dagen da fruen jobber...

Prisen var heller ikke så ille, 220 pr time :) Så da blir det 330 kr delt på antall møtende :)

Hvis flere heller vil ha fredag kveld, kan dette endres i morgen ( Tirsdag 4/1)

Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått beskjed om at kona har tidligvakt selv, så jeg slipper barnevakt... Så da leier jeg uansett den 16 :)

Dette blir topp :)

Lurer på å infomere også via andre kilder f.eks. gjennom sportsbutikken.no , men må vell da være litt forsiktig, så det ikke blir for mange, og informere godt at dette er for egen kastetrening og hjelpe, tipse hverandre, at det ikke er noe kaste kurs...

Noen tips eller innspill ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått beskjed om at kona har tidligvakt selv, så jeg slipper barnevakt... Så da leier jeg uansett den 16 :)

Dette blir topp :)

Lurer på å infomere også via andre kilder f.eks. gjennom sportsbutikken.no , men må vell da være litt forsiktig, så det ikke blir for mange, og informere godt at dette er for egen kastetrening og hjelpe, tipse hverandre, at det ikke er noe kaste kurs...

Noen tips eller innspill ?

foreslår at vi samles basert på det vi har til nå, så kan vi se om det kan være aktuelt å annonsere via sportsbutikken. kostnadsmessig er det jo ikke behov for flere egentlig, så har ingen risiko sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått beskjed om at kona har tidligvakt selv, så jeg slipper barnevakt... Så da leier jeg uansett den 16 :)

Dette blir topp :)

Lurer på å infomere også via andre kilder f.eks. gjennom sportsbutikken.no , men må vell da være litt forsiktig, så det ikke blir for mange, og informere godt at dette er for egen kastetrening og hjelpe, tipse hverandre, at det ikke er noe kaste kurs...

Noen tips eller innspill ?

foreslår at vi samles basert på det vi har til nå, så kan vi se om det kan være aktuelt å annonsere via sportsbutikken. kostnadsmessig er det jo ikke behov for flere egentlig, så har ingen risiko sånn sett.

Støtter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fra neste helg med andre ord. Ikke i helgen?

Passer bedre for meg, for da har kona fri. :-D

Vi blir 2 som kommer fra sunndalen.

Toppers :) ser ut som vi kan bli et sted mellom fem og ti stykker, ypperlig :)

Da er hallen booket for den 16 og 23. januar i første omgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal bli skikkelig morro, slippe å så på plenen eller fotballbanen og bli beglodd :)

Egentlig ganske rart fenomen det....  Vi som holder på med fluefiske, blir beglodd når vi står i "unormale" omgivelser og trener, men de som liker å stå på ski, og syns vinteren er altfor kort, står på rulleski på sommeren. Dette er liksom blitt helt normalt, eller skihopp i plastbakke!!!!

Blior godt å få trent litt ordentlig noen uker nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal bli skikkelig morro, slippe å så på plenen eller fotballbanen og bli beglodd :)

Egentlig ganske rart fenomen det....   Vi som holder på med fluefiske, blir beglodd når vi står i "unormale" omgivelser og trener, men de som liker å stå på ski, og syns vinteren er altfor kort, står på rulleski på sommeren. Dette er liksom blitt helt normalt, eller skihopp i plastbakke!!!!

Blior godt å få trent litt ordentlig noen uker nå :)

ja sant d :D skikkelig rart fenomen d ja ;D vi e rare folk som står på plena å kaster ;D men gir fan i d.....hehe ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...