Gå til innhold

Fiskesnakk - Bloggen


Gjest Unknown User

Anbefalte innlegg

  • Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Kanonrapport Thomas!  ;D

Den kom sent, men godt! Gleder meg til fortsettelsen! Var faktisk ikke klar over at dere bedrev spooning på soverommene og at dette ble inndelt etter hvilket flagg man hadde på brystet  :D

Husker godt oppdateringene under turen hvor uttellingen satt langt inne, men kom sterkt mot slutten, så jeg ser frem til neste del! Men det var vel strengt tatt bare en fra banden som skulle med og som pga. jobbskifte ikke fikk fri? I tillegg var det en berømt Jeløyaprofil fra fiskesnakk som meldte pass??  ;D Skal gi dere kjerringer jeg...  :D Nei, dette var en opptur! Håper del 2 er å se allerede i morgen  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Takk, Frode!

La meg si det på den måten. Den effekten du nevner, det glemmer jeg aldri. Er redd den kommer til å bli brettet ut i del 2 er jeg redd. No hard feelings altså ;)

Lars Vegas:

Tnx, Mr. Vegas!

Jeg tok vel kanskje litt hardt i med tanke på hvem som meldte avbud, så jeg noterer herved en aldrig så liten advarsel til meg selv. Neste blir gult kort, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha!  :D

Nei, bare fleiper! Rapporten er kanon og ser frem til neste del! Forhåpentligvis blir det tur til BH (litt mer fristende betegnelse for oss mannfolk) om ikke alt for lenge. Men kan se ut som at når deres rapport kommer igjen neste år så blir det River Spey for min del. Men så lenge jeg får dyppa snøret så er jeg happy  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Etter å ha blitt mast og revet og slitt i med rette av SweedeElvis, har jeg nå postet den første delen av en lengre rapport fra vårens tur til Bornholm.

Sjekk innom bloggen for bilder og annet fjas fra turen.

http://wp.me/ppBNA-Gd

Ja Thomas. Du har gjort en god jobb her. Utrolig glad for denne turen. Gleder meg veldig til neste men ikke minst til del 2 i rapporten. Hører rykter om at den er på vei. Har sendt videre rapporten til guiden Allan. Ikke fått svar enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer altså oppfølgeren til gårsdagens rapport fra Bornholmturen i våres(eller BH som Lars Vegas valgte å kalle det). Etter denne rapporten frykter jeg hevnaksjoner fra Frode og SweedeElvis.

Les om turen her:

http://wp.me/ppBNA-H0

he he vanskelig å hevne "harde fakta" Thomas... vel, får muligens se neste telttur - vet hvilken diett jeg skal kjøre før tur  nå!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...