Gå til innhold

Strutsefjær?


FlueFormann

Anbefalte innlegg

Bestilte noe fluematriell fra USA da jeg fikk noe feil i posten. Kom en stor pakke i posten med strutsefjær.

Noen der ute som har noen forslag hva jeg kan bruke disse til? Har sikkert 100 fjær på 70-80 cm.

Jeg fisker både i sjøen og i innlandet. Finnes det noe jeg kan binde ut av det?

Takker for alle forslag. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som om du kan legge ut en del av det for salg. Jeg vet ikke ikke hva du har betalt for dem og hvilke farger du har, men det kan jo hende du kan bli kvitt en del av det om du legger det ut for salg her på siden. Jeg betalte kr. 26,- for ei fjær på ca 30cm hos min lokale leverandør, så det kan jo være verdt forsøket.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lage blekksprut\akkar imitasjoner, blande de inn i vingen på deceiver fluer, osv osv, det er masse bruksområder i sjøen. Tenk bare på de som tynne fjær, ikke heng deg opp i at det er struts og bare brukes som butt i laksefluer ;D

Sjekk ut Bob Popovic, eller noen andre utenlandske saltvanns fiskere. Mye inspirasjon der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lage blekksprut\akkar imitasjoner, blande de inn i vingen på deceiver fluer, osv osv, det er masse bruksområder i sjøen. Tenk bare på de som tynne fjær, ikke heng deg opp i at det er struts og bare brukes som butt i laksefluer ;D

Sjekk ut Bob Popovic, eller noen andre utenlandske saltvanns fiskere. Mye inspirasjon der ;)

Thanx Tony ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...