Gå til innhold

Divielva


vindi

Anbefalte innlegg

Divielva trenger litt vann for å fiske bra, men blir fort stor ved regn.

Kjøp kort fra den øverste broen som krysser elva, og nedover.. :)

sone 11 altså? :)

Ja blir vel sone 11, eller kanskje 10.. Husker ikke helt, er det 10 som er den korte sonen?

Staffan: Jeg liker meg best i mindre elver, blir mye mer intimt syns nå jeg :)

Men har fått laks i nedenfor fossen også.. Liker ikke kø fiske da  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

fisker ikke på det kortet..... ha noen fine små hotspots langt ned mod Olsborg, steiner som lager stoppeplasser. har vel ca. 10 slike kampesteiner som det kan fanges laks....alt imellom er ødeland for laksefiskeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fisker ikke på det kortet..... ha noen fine små hotspots langt ned mod Olsborg, steiner som lager stoppeplasser. har vel ca. 10 slike kampesteiner som det kan fanges laks....alt imellom er ødeland for laksefiskeren

hehe, tips mottas med stor takk på pm ;p C&R selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

du vet hvordan bøndene der i Målselv kan være? Jeg kom til dalen i 1972, på moped fra østlandet og bare begynnte å kaste i elva deres.....de falt for historien at en 16 åring hadde kjørt 170 mil på moped....og fisket freidig og ga nort laksen, sommeren 72 fisket jeg i 4 uker i distriktet.... i ettertid har jeg blitt adoptert av noen..... kan ikke si at du reiser dit eller dit og kaster der eller der..... heldigvis / desverre...... var heldig at det car så mye den gang som gikk riktig pga. uvitenhet og uvitenhetsfreidighet at jeg idag har formonner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

et skjønner jeg godt ja....småelver er mer motiverende....har du anledning så sonderer du en dag før du bestemmer deg for hvor du skal fiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...