Gå til innhold

GL Coastal Floating...


stefannilsson72

Anbefalte innlegg

Hej hopp, tänkte försöka fråga så jag slipper köpa samma snöre flera gånger...igen...=)=) Jag funderar på att köpa på mig Coastal i flyt för att bruka det på Lpxe RS....men och åter men...Coastal i slow.int så brukar jag #6 på den stanga....Ridge Line Clear går i #6/7 till den...så frågan är då kan någon som använder det snöret ge mig lite tips om hur ni upplever snöret?? Tungt? Lätt?

Stefan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Coastal Float i 6, 7 og #8, har også LPXe RS av forskjellige typer i alle tre klassene. Det er stor forskjell på blå og hvite, og på de 3 og 4-delte blå stengene så for å kunne gi en best mulig anbefaling trenger jeg å vite nøyaktig hva slags LPXe RS du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LPXe RS i 5'er har jeg ikke prøvd. Jeg har så vidt prøvekastet hvit LPXe RS 5'er og i følge Guideline så er den hvite stivere enn den blå i denne klassa. Coastal er forholdsvis tunge snører så jeg tror en 5'er vil passe best. Jeg bruker Coastal float i same klasse som stanga for alle LPXe RS stengene mine. Dette gjelder også for den blå 4-delte 7'er stanga som er temmelig stiv og svært rask, akkurat for denne stanga trives jeg enda bedre med et snøre som er ei halv klasse tyngre (Rio Outbound). Til den blå 3-delte LPXe RS 6'er stanga er Castal Float #6 perfekt, det samme er Coastal #8 til hvit 8'er LPXe RS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier klumpen på alle mine snører og har følgende på Coastal (aner ikke vekt på flyt):

Slow int #5 = 13 gr

Fast int #5 = 14 gr

Slow int #6 = 16 gr

Hører folk si at fast int generelt virker tyngre enn slow int i øvrige klasser også selv om Guideline oppgir lik vekt. Hvordan flyt er ifht disse vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører folk si at fast int generelt virker tyngre enn slow int i øvrige klasser også selv om Guideline oppgir lik vekt. Hvordan flyt er ifht disse vet jeg ikke.

Dette er min erfaring i #7 ihvertfall.

Jeg ville nok kjørt lik # på line som på stangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=)..ser att jag i vart fall ryker på 2 snören...#5 och #6....bara pröva sig fram!! men tack för åsikter..det med vikt på snöre...enl vikt så skall ju Lpxe RS ha #5 coastal i slow.int. Jag använder #6 på min #5 stang...slipper tom-kasta så mycket då....menar också att den laddar stanga bättre...antagligen efter smak o behag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...