Gå til innhold

Økning i Canon objektiv priser?


Frode S

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er forventet store endringer i Canon sine objektiv priser? Så at prisene hos Fotovideo har gått opp kraftig iløpet av natten?

eks: 17-40 F/4 L - i går: ca 5690 i dag:6795

24-105 f/4 L i går ca 7890,- i dag 9995,- !?

15-85 F/3,5-5/6 i går:ca 5700,- i dag 6495,-

dette er ca priser da jeg ikke husker 100% prisene - ser at japanfoto fortsatt har samme priser som i går - skulle kjøpe meg ett 17-40 F/4L men lurer på om jeg må slå til hos Japan i dag hvis det er så at alle priser skal økes! Passer ikke lommeboka da innkjøpet var beregnet for neste mnd. men er det snakk om prisøkninger i 1000 kr klassen er jeg redd for å vente også!?  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende Fotovideo har hatt ett dårlig kvartalsresultat. Det er god norsk businness å sette opp prisen når salget går dårlig fra før av ;D

Bruk www.prisjakt.no for å sjekke prisen- og statistikken det siste året.

F.eks. 17-40

http://www.prisjakt.no/product.php?pu=31801

Her kan dere se at det kun er Fotovideo som har satt opp prisen den siste tiden. Alle andre cruiser som normalt.

Det er ikke alltid japanfoto/fotovideo er billigst. Jeg har spart 3000,- på 28-300 linsa mi ved å kjøpe andre steder, og på tiltshiftobjektivet jeg har i bestilling fra Canon har jeg også spart 3000,- på ved å la være å bestille hos fotovideo/japanfoto.

Mens på andre linser, som 17-40, så er det de to som er billigst :)

www.prisjakt.no bruk den!  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...