Gå til innhold

Xi3 790-4 B


Anbefalte innlegg

Så blev den endelig færdig. Desværre var der gået temmelig lang tid mellem beviklingerne og lakeringen hvilket resulterede i alt for meget mikroskopisk støv på beviklingerne. Støv skaber bitte små bobler, men jeg troede at alt var som det skulle være - jeg kunne simpelthen ikke se skidtet/støvet. Jeg havde ellers gjort et forsøg på at fjerne det inden jeg gik i gang, men jeg har åbenbart ikke kunne få det væk, selv med trykluft.

Anyway. Stangen er den første jeg har bygget i nogen tid nu (1994), og fejlene på stangen har lært mig rigtig meget. John Petermann fra Strobel Travel (http://www.strobel.dk/Lystfisker/Lystfisker) har hjulpet mig meget i processen af denne stangs tilblivelse, så han får æren for alt det gode på stangen og jeg tager alle fejlene på min kappe ;)

Jeg har et par tørfluepinde på vej som jeg indtil videre er blevet meget tilfredse med. Jeg poster nogle billeder af når de er helt done.

Lidt om stangen. Skydeøjer er Fuji NSG i #20 og #16. Hjulhoder er Struble U15HG.

De hvide prikker på klingen er bare standard dots fra Sage. De er ikke blevet fjernet med sprit endnu, så de er ikke en del af designet :rolleyes: Hvorfor de er på må guderne vide, for de markerer ikke rygraden ???

2.jpg

1.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...