Gå til innhold

Liquid Glass


Gjest Unknown User

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown User

Jøss, så pass. Kanskje man skulle gå sammen flere stykker og bestille samtidig om interesse finnes? Ikke for at jeg har analysert om det har noe for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Eller kan noen komme med gode forslag til hard blank lakk til buzzere som bygger og som ikke blir gult og matt? Gjennomsiktig neglelakk? Er det noen som rotet gjennom konas samling? Jeg tenker på alternativ til Bug Bond som både koster mye og tar en del tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kan noen komme med gode forslag til hard blank lakk til buzzere som bygger og som ikke blir gult og matt? Gjennomsiktig neglelakk? Er det noen som rotet gjennom konas samling? Jeg tenker på alternativ til Bug Bond som både koster mye og tar en del tid.

Ser det er mange som skryter av uv limet Diamond Hard. Det er mye rimeligere enn Bug Bond også. At det tar lang tid med Bug Bond, har ikke jeg erfart, men det er vel individuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Har du tips på hvor man får kjøpt Diamond hard? Min erfaring med lim er at det ikke bygger på samme måte som lakk. Men nå er ikke min erfaring så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel nevnt det tidligere, men Liquid Glass er det samme som neglelakk. Same shit, different wrapping. Diamond Hard er også det samme som de bruker til top coat på negler.

Har sluttet å bruke LG etter at jeg kom over UV-lim/coating for negler. Koster 30-40kr fra Kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Tok meg turen til en butikk som selger neglelakk og kjøpte en top coating, en topplakk, og band noen buzzere i kveld og lakken fungerer Veldig bra kan jeg melde. Sen får vi se holdbarheten når 300 grammerne i marka plager de med tennene sine. Husker ikke brandet, men den kostet 89 kroner.

Takk for tips Tormod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å bruke LG etter at jeg kom over UV-lim/coating for negler. Koster 30-40kr fra Kina.

Har du en link please?  8)  ;D

Regner med at dette også vil funke som top coating til Clear Cure Goo og andre UV greier for fluebinding?

Grunde

Har brukt denne: http://tinyurl.com/884ytgg

Blir hard, uten tack og helt gjennomsiktig uten gulning. Hvordan den forholder seg på lang sikt (lagring i flueboksen) vet jeg dessverre ingen ting om.

Etter min oppfatning er dette alt du trenger, uten noe lag under med annet produkt.

Da lakken blir helt hard, er det viktig og ikke legge den på mykt materiale, da lakken vil sprekke opp rimelig kjapt.

Kan ikke garantere for at dette er like bra på noen som helst måte, men det virker særdeles lovende. Og til prisen er fallhøyden minimal :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg turen til en butikk som selger neglelakk og kjøpte en top coating, en topplakk, og band noen buzzere i kveld og lakken fungerer Veldig bra kan jeg melde. Sen får vi se holdbarheten når 300 grammerne i marka plager de med tennene sine. Husker ikke brandet, men den kostet 89 kroner.

Takk for tips Tormod!

Flotte greie Fredrik!

Gikk du for neglelakk, eller UV-lakk for negler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å bruke LG etter at jeg kom over UV-lim/coating for negler. Koster 30-40kr fra Kina.

Har du en link please?  8)  ;D

Regner med at dette også vil funke som top coating til Clear Cure Goo og andre UV greier for fluebinding?

Grunde

Har brukt denne: http://tinyurl.com/884ytgg

Blir hard, uten tack og helt gjennomsiktig uten gulning. Hvordan den forholder seg på lang sikt (lagring i flueboksen) vet jeg dessverre ingen ting om.

Etter min oppfatning er dette alt du trenger, uten noe lag under med annet produkt.

Da lakken blir helt hard, er det viktig og ikke legge den på mykt materiale, da lakken vil sprekke opp rimelig kjapt.

Kan ikke garantere for at dette er like bra på noen som helst måte, men det virker særdeles lovende. Og til prisen er fallhøyden minimal :D

Hvilken lykt bruker du til herding av denne Tormod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å bruke LG etter at jeg kom over UV-lim/coating for negler. Koster 30-40kr fra Kina.

Har du en link please?  8)  ;D

Regner med at dette også vil funke som top coating til Clear Cure Goo og andre UV greier for fluebinding?

Grunde

Har brukt denne: http://tinyurl.com/884ytgg

Blir hard, uten tack og helt gjennomsiktig uten gulning. Hvordan den forholder seg på lang sikt (lagring i flueboksen) vet jeg dessverre ingen ting om.

Etter min oppfatning er dette alt du trenger, uten noe lag under med annet produkt.

Da lakken blir helt hard, er det viktig og ikke legge den på mykt materiale, da lakken vil sprekke opp rimelig kjapt.

Kan ikke garantere for at dette er like bra på noen som helst måte, men det virker særdeles lovende. Og til prisen er fallhøyden minimal :D

Hvilken lykt bruker du til herding av denne Tormod?

Standard Kinalykt med 9-dioder som kjøpes på eBay til 12kr :D

Finnes garantert langt bedre og kraftigere lykter, men denne ser ut til å funke tilfredsstillende. Ryker av limet når det herder. Herdetid ca. 20-30sek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Tok meg turen til en butikk som selger neglelakk og kjøpte en top coating, en topplakk, og band noen buzzere i kveld og lakken fungerer Veldig bra kan jeg melde. Sen får vi se holdbarheten når 300 grammerne i marka plager de med tennene sine. Husker ikke brandet, men den kostet 89 kroner.

Takk for tips Tormod!

Flotte greie Fredrik!

Gikk du for neglelakk, eller UV-lakk for negler?

Det ble vanlig neglelakk.

Her er et eksempel. Litt dårlig bilde, ikke verdens enkleste å se. Tatt med mobil.

6962906284_b38f53587c_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt denne: http://tinyurl.com/884ytgg

Blir hard, uten tack og helt gjennomsiktig uten gulning. Hvordan den forholder seg på lang sikt (lagring i flueboksen) vet jeg dessverre ingen ting om.

Etter min oppfatning er dette alt du trenger, uten noe lag under med annet produkt.

Da lakken blir helt hard, er det viktig og ikke legge den på mykt materiale, da lakken vil sprekke opp rimelig kjapt.

Kan ikke garantere for at dette er like bra på noen som helst måte, men det virker særdeles lovende. Og til prisen er fallhøyden minimal :D

Takker og bukker :)

Grunde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...