Gå til innhold

redigerings program


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Skal vel mye videoproduksjon til for at After Effects er nødvendig, men man står no uansett fritt til å bruke det eller ikke... Uansett om man velger Premiere, Vegas, eller andre systemer. Premiere er nok det tryggeste valget til PC. Er man noe tunglært kan man vurdere Premiere Elements eller hva det heter.. det skal være noe mer lettfattelig. Selv synes jeg vanlig Premiere er enklere å forstå, men det har nok noe med at jeg utelukkende har forholdt meg til Premiere og Final Cut, som er temmelig like redigeringsprogrammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AE er genial til fargekorrigering og bildestabilering for å nevne noe. Som amatør synes jeg det forenkler alt.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Du har selvsagt rett, selv om man kan gjøre enkel fargekorrigering i Premiere - så er ikke denne på langt nær like bra som i AE. Men alt handler om hvor langt man vil dra den. Men trenger ikke innom AE hvis man ikke ønsker å utforske/fordype seg litt i det. Kommer jo ann på hva man produserer. Som videojournalist har jeg aldri hatt mer tid enn ytterst nødvendig til klipping, og da er AE off the table, men til ting jeg har tatt meg god tid til er det flotte greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...